уторак, 17. март 2015.

Vårrullar ( palacinke punjene kupusom ribancem i mlevenim mesom )


Ovo  me vezuje za moje prve pocetke spremanja hrane dolaskom u Svedsku.Prave vorulle ( koje se prave od tankih korica za pitu ) su kineske a ova verzija  je domaca .Da li se negde spremaju tako ili je to izmisljeno od neke vredne domacice sa nasih prostora  a mozda je i Svedsko( nikad se nisam raspitala ali obecavam da hocu jer sam sad  radoznala)Recept sam dobila od moje tetka Mirjane i pravim ga godinama .To sam lako naucila i pravila cesto jer palacinke sam vec znala da spremam , ostatak je jednostavan.Treba nam ispecene  palacinke malo kupusa ribanca i mlevenog mesa.
Isprzite mleveno meso sa malo crnog luka i vegete i dodati malo kupusa ribanca radi ukusa i uvijati na principu sarmi....
 Kad ispecemo palacinkei spremimo smesu oda punimo kao na slici
 Uvijamo kao sarmu samo malo duze ..
 Spremimo prezlu i umuceno jaje
 I onda u vrelom ulju przimo (fritiramo) i sa jedne i druge strane dok ne porumeni
 Gotove vorulle  zaseci po sredini  ( kao na slici ) i jesti sa nekim prilogom moze zelena salata ,moze sos od jogurta i belog luka
            A mi jedemo sa sojom ( posto je soja slana) uz pivo!
                                  

Нема коментара:

Постави коментар