среда, 11. март 2015.

Pletenica sa 3 vrste dzema



 Pletenica punjena sa tri vrse dzema:

500 grama brasna,

 1 kvasac , 
2 kasike kisele pavlake
 1 ipo dl mlakog mleka,
 2 kasike ulja,
 malo soli 
 secera
 2 kasike,
 1 jaje



Stavite 500 grama brasna
 1 jaje
2 kasike ulja
 malo sol
i secer
i 2 kasike pavlake u ciniju u kojoj cete mesiti.
Ja mesim u asistentu.

U to dodati 1½ dec mlakog mleka u kome je razmucen kvasac

.Zamesiti testo ostaviti da odstoji 45 minuta. 

 Premesite  testo jos jednom na radnoj povrsini i ostavite jos pola sata da odmara

. Razvuci testo i seci na tri duzine kao na slici 

 Filovati cime hocete ( ja sam filovala sa 3 vrste dzema a mozete kombinovati dzem i nutelu ) 

Napraviti od toga pletenicu i sacekati jos 30 minuta da naraste .

 Premazati zumancetom i kristal secerom peci otprilike 30minuta
 Rernu zagrejte na 200 stepeni ali posle smanjite na 180.
Morate paziti jer taj secer koji je odozgo vrlo lako moze da izgori pa ako niste sigurni moze i bez secera
 Posle mozete poseceriti secerom u prahu ako zelite.

 Pecenu pletenicu premazari otopljenim margarinom da bi dobila sjaj a odozgo moze kristal secer ili prah secer ( ja sam koristila perl secer).







Нема коментара:

Постави коментар