среда, 11. март 2015.

Hleb sa zacinima

Danas sam pravila nesto vrlo ukusno i dekorativno. 
Ideju za ovako lep  i dekorativni hleba sam nasla na  Pomoravkinom blogu i naravno morala sam da ga isprobam i svi su bili odusevljeni...
Ideja je uzeta ali testo je meseno po mom starom proverenom receptu za probu i bilo je dobro.



Moj recept  za testo je.





250 ml mleka
 25 grama kvasca,
 1 jaje
40 grama otopljenog biljnog margarina,
 soli
malo secera,
 500 grama brasna.
U mlako mleko staviti kvasac i secer i malo brasna i ostaviti da odstoji 10 minuta a zatin  viljuskom umuti jaje i margarin i sa tim  zamesiti ostatak brasna .
Testo ostaviti da narasta 30 minuta.
Dok testo narasta vi napravite smesu za mazanje testa / hleba.

Sastojci za premazivanje  su;
 60 gr putera
8 cena propasiranog belog luka,
 2 kasike persuna sitno naseckanog ( ja sam koristila ovog puta smrznuti koji sam imala kod kuce)
soli
Proprzite na 60 grama putera  7-8 cena belog luka ( pasiranog) i kada se ohladi dodati u to  2-3 kasike persuna sitno iseckanog  i posoliti.
 Naraslo testo prebacite na radnu povrsinu  razvucete  ga u pravougaonik debljine ½ cm.
Premazite testo tom smesom od belog luka i persuna i isecite na 4 trake po duzini kao na slici i staviti te trake jednu preko druge i secete  ih na kocke i redjate u podmazani  pleh ali sa malim razmakom ( testo posle nadolazi i popunjuje )
 Kada se testo u plehu duplira  premazati zumancetom umucenim sa malo mleka i peci na 200 stepeni  20 do 25 minuta.
 Na pola pecenja mozda cete trebati da pokrijete malo hleba sa pek papirom da nebi izgoreo.
Vruci hleba  posle pecenja ostaviti  da odstoji neki minut .








Нема коментара:

Постави коментар