недеља, 22. март 2015.

Krofne iz moje kuhinje

Ne verujem  da postoji neko ko ne voli krofne . u svakom slucaju moja deca obozavaju krofne i cesto sam ih pravila tokom svih ovih godina.
 Isprobala sam mnoge recepte ali sa ovim sam jako zadovoljna i zao mi je da se ne secam odakle mi je recept ali znam da je sa interneta

Nisu komplikovane za praviti a izgledale su kao iz pekare.

 Recept;



40 grama kvasca
oko 800 grama brasna
400 ml mleka
0,5 dec ulja
2 jaja
4 kasika secera
 malo soli
korica od jednog rendanog limuna

40 grama kvasca potopiti u mlakom mleku sa kasikom secera i ostaviti da se podigne da se stvori pena od kvasvca,.
  .Sasapite  to  u jednu vanglu / ciniju i dodajte tu jaja muteci rucno varajacom i dodajte ulje i ostatak mleka  ostatak seceraa koricu od limuna  muteci / mesajuci rucno varjacom dodavati brasno i sve skupa izraditi u glatko ne lepljivo testo koje se odvaja od cinije a nelepi za prste,.
Vratite u ciniju i ostavite da naraste nekih 30 minuta.

 Nadoslo testo staviti na pobrasnjenu radnu povrsinu i raxvuci oklagijom

 Razvuci  testo debljine 1santimetara i vaditi casom ili modlom krofnice. 


Ostaviti da narasuo 20 minuta i peci na vrelom ulju

 OBAVEZNO serpu poklopiti dok se pece prva strana.(   a serpa se poklapa da bi se dobio taj venac oko krofni)i  kad okrenete krofnu onda otklopite i ne poklapate vise......

Vec przene krofne valjati / posuti prah secero ili ih punite necim po zelji. 


Нема коментара:

Постави коментар