понедељак, 23. март 2015.

Posne vanilice


Evo jednog recepta posnih vanilica koje ja spremam za posnu slavu a recept sam dobila od moje kume Svetlane .Posto je vreme posta jos uvek mozda ce neko od vas zeleti da ih isproba sad za vikend...
Recept.
250 grama posnog margarina,
 500 grama brasna,
 3 kasike secera,
1 kesica vanilinog secera,
 sok od jednog limuna nekad treba i vise od jednog ( zavisi koliko je limun veliki)
i malo mlevenih oraha ( moze i bez u receptu je bez ali sam ja stavljala)
Umuti margarin , secer i dodaj brasna i soka od limuna dok ne napravis testo da ne bude tvrdo ali da moze da se razvlaci oklagijom.
Razvuci koru ½cm debljine i vadi malom modlicom  male kruzice ( ili vec koje formr imate) i redjati u pleh na pek papiru
.Peci na 200 stepeni ali da ne pregore i da ostanu bele( posto su tanke brzo se peku )
Spajati ih dzemom od kajsija i uvaljati u prah secer.

Нема коментара:

Постави коментар