среда, 1. април 2015.

Suvi keksici ( odlicni kao poklon za praznike)


Lepo je kad vam neko dodje i donese buket cveca u znak paznje ili kad vi to uradite i obradujete svoje najblize i prijatelje istim gestom.
 Evo jos jednog dobrog predloga  kako uraditi nesto originalno za nekog...ko zasluzuje to...
Ja sam ove kolace pravila sinu koji obozava suve keksice ali sam usput poklonila kutiju lepo upakovanog keksa i cerki i zetu . Zet je bio odusevljen  i moracu uskoru da ponovim...a ujedno da usavrsim moje mesenje suvih keksica i kolaca u raznim varijantam.
 Pravila sam sa dva razlicita recepta ali sam samo jedan sacuvala koji cu podeliti sa vama( nekad se desi da i ja nezabelezim sve ili promenim nesto u spremanju u momentu pravljenja a ne zapisem) Modlu za biskvite  sam kupila isto ali su mi se forma srca (koju imam od ranije vise svidela)
Ovako je izgledalo spremljeno kao poklon
 Ovako kad zamesim testo
 Ovo je bila prva verzija to jest prvi put kad sam ih pravila...
 Recept je vrlo jednostavan a mozete praviti i po nekom vasem ako imate  ako je dobar i proveren
Potrebno je
;250 grama putera,
 300grama brasna,
 jedna kesica vanilinog secera,
140 grama secera,
1 jaje
,malo soli,
 prasakza pecivo
i malo cimeta ako volite
 ili korica od rendanog limuna .
 Zamesiti sve lepo i razvuci tanko testo vaditi modlom i peci ( ali ne predugo jer se brzo ispeku)
Nemam zapisano koliko dugo se pece ( otprilike vidite sami) ali svaka domacica koja je mesila zna kako to funkcionise a za one sto su nove morace malo da obrate paznju i paze da keksici ne izgore. Pecene keksice uvaljati u prah secer .
Mogu da stoje dosta dugo i budu sve bolji i ukusniji sto duze stoje ( naravno ako prezive i nepojede ih neko pre toga)
 Mozete ih drzati u nekoj vecoj tegli ili kutiji da bi odrzali mekocu. Prijatno!






Нема коментара:

Постави коментар