среда, 8. април 2015.

Mini pogacice za Uskrs

Sinoc sam isprobala da napravim nesto novo a vec vidjeno...ideju sam dobila naravno gledajuci negde na netu  ali sam bila radoznala i probala  sama i islo je odlicno .
 Naravno recept sam zadrzala moj provereni ( koji koristim za pogace) ali sam se igrala testom....nije tesko a lepo.
Ja cu moje  koristiti za Uskrsnji dorucak  ili cak moze i za Uskrsnji rucak tako da svako za stolom dobije po jednu  pogacicu sa cvetom.
To su male / manje pogacice a mozda na stolu  bude i jedna velika na taj nacin u kompletu sa malim.... za sada imate slike malih.......


Postupak pravljenja ruzica...


 Postupak uvijanja ...








 Verovatno mozete sami da napravite po vasem nekom receptu ove lepe ruzice.  Od recepta po kojem sam ja pravila dobila sam 3 ruzice malo vece ( ali sam naravno  duplirala meru i dobila vise) Mozete napraviti jos manje tako da ih bude vise.


Moj recept za 3 ruzice je;

250 ml mlakog mleka,
 25 gr kvasca,
 1 jaje,
40 grama biljnog otopljenog margarina,
 soli po ukusu
 malo secera za nadolazenje kvasca
 otprilike 500 grama brasna
Mleko ,kvasac , secer i malo brasna ostavi da uskisne  10 minuta. Razmuceno jaje i otopljeni margarin saspes u to i  dodajes brasno i zamesis glatko testo .
 Testo odmara 30 minuta .
 Prave se pletenice i ruzice i formiraju  mini pogace i ceka se proces nadolazenja gotovih ruzica 20 minuta.
 Premazati umucenim zumancetom sa malo mleka.
Peci na  2oo stepeni  20 minuta.






















Нема коментара:

Постави коментар