уторак, 21. април 2015.

Upakovani bakalar sa lososom

Za one koji vole ribu ovo je pun pogodak. Pravila sam do sada nekoliko puta a recept  sam davno uzela iz neke Svedske emisije gde se takmice u spremanju hrane .


Posto moj muz jako voli lososa da jede a nevoli tako puno bakalar a ja volim bakalar a nevolim lososa , ovo je neka kombinacija koja dopunjuje ukuse  i jako nam se svidela.
Potrebno  vam je ;
2 veca parceta bakalara ( ja sam imala 1 veci i podelila na pola)
2 parceta lososa
 150 -200 grama izdinstanog i posoljenog spanaca
4 dec pavlake,
 malo cilija
 belog bibera
  soli
safrana ako volite ( ja ga dosta koristim u hrani)


Posoliti i pobiberiti bakalar i staviti preko spanac i losos ( kao na slici)
Preklopite kao paket ( kao na slici ) i stavite u vatrostalnu ciniju....
Pavlaku pomesate sa malo safrana ako volite ( nemora )  cilija  ili mirodjije i stavite preko ribe tako da se skoro parcici ribe ne vide....Stavite u rernu nas nekih 25 - 30 minuta na 200 stepeni ...
U medjuvremenu skuvajte krompir i zrendajte ga i napravite neku salatu po zelji ...nema mnogo posla a rucak vrhunski....











Нема коментара:

Постави коментар