четвртак, 23. април 2015.

Sareni keksici

Evo danas sam isprobala jako lepe dekorativne i ukusne suve keksice u dve boje . To je poznato da ja volim takvu vrstu kolaca jer sam ranije pravila zebra kolac pa dvobojne kifle  pa dvobojni hleba pa sad ovo ,jer me privlaci da isprobam i da se igram sa testom...ovaj recept sam nasla na netu sa neke francuske stranice , prevod , volja i vreme i eto kolaca...naravno ja nebi bila ja da nisam nesto dodala i oduzela....



220 grama putera sobne temperature,
200 grama secera,
 2 zumanca,
 vanil secera ili extrata,
 2 kasike mleka,
 1 kasicica suvog kvasca
  otprilike 450 grama brasna
( meni je otislo malo vise) ali  svaka zena koja je radila sa testom i nije pocetnica zna kako testo treba da izgleda ( ako ne onda se pridrzavajte recepta za pocetak)
Sa tim sastojcima zamesiti testo  na ovaj nacin: Mutiti penasto margarin sobne temperature i secer i kada pobeli dodajte smanjujuci brzinu jedan po jedan zumanac muteci i idalje. Pomesati suvi kvasac i brasno i dodavati postepeno i na kraju dodati 2 kasike mleka. , mutiti da se dobije homogeno testo. Testo podeliti na dva dela ( kao na slici ) jedan deo zadrzati svetle boje a ovaj drugi deo vratiti u posudu za mesenje i u njega sasuti ovu masu koju ste predhodno napravili i ostavili da odstoji 10 minuta .
Masa koja se sipa u drugo testo pravi se ovako:
2 kasike rastopljenog maslaca  pomesati sa 6 kasika kakao 2 kasike mleka i 2 kasicice cimeta  da odstoji 10 minuta i saspi u tu drugu polovinu testa i muti jos koji minut(   ja sam dodala jos jednu kasiku brasna) i kad je bilo gotovo stavila na pek papir svako od testa i stavila pek papir odozgo i razvlacila oklagijom 2 kore...







 Kada sam razvukla svaku koru za sebe  ( moje su bile otprilike 25x 40 ) onda sam ih stavila jednu preko druge braon preko bele ( pomocu pek papira ali mislim da je lakse razvuci 2 puta po 2 kore i urolati lakse je za prebacivanje)onda je umotajte u plasticnu foliju i stavite na hladjenje u frizider na 30 minuta.
 Posle 30 minuta izvucite rolat iz frizidera i stavite na radnu povrsinu jos uvek sa plasticnom folijom okolo i malo urolate testo ili rolat okretajuci ka levo desno da ostane okrugao i vratite sada u zamrzivac na sat vremena. Posle sat vremena izvucite i stavite na radnu povrsinu i secite ostrim nozem na tanke krugove ...Redjati na plehu sa pek papirom...mozete seci i deblje krugove u zavisnosti kako zelite...







Zagrejati rernu i peci kolace na 180 stepeni  15 do 20 minuta.






 Sad sam ih upravo probala uz kafu ... nisu losi ako prezive do sutra bice jos ukusniji kad odstoje . Sigurna sam da ce biti cesti gosti u mojoj kuhinji jer vredi truda ....



Нема коментара:

Постави коментар