четвртак, 16. април 2015.

Galete ili bakin kolac


Recept ovoh galeta me vezuje za svako putovanje kolima do Srbije ( Jugoslavije). Ranijih godina kada smo svake godine putovali  kolima  ( danas je jeftinije i lakse putovati avionom) jednom godisnje na odmor uvek smo imali ove galete sa nama na putovanju jer su ih deca obozavala a i bilo je lagano grickati ih dok se vozimo..
Ranijih godina ih je uvek pravila moja zaova Jovanka specijalno za nas pre puta... Dugo ih nismo jeli i evo danas sam pronasla recept i napravila ih...
.
Recept je sledeci;

3 jaja,
 350 grama secera,
 250 grama margarina ( sobne temperature)
izrendana  kora od 2 limuna,
 1 prasak za pecivo,
 1 solja mleka( 2 dec)
  vanilinog secera ja sam stavila najmanje 3 kasicice
1 kg brasna

 Postupak;

Mutiti mikserom secer , margarin i vanil secer i polako pri mucenju dodavati jaja , rendanu koru i brasna pola pa sasuti solju mleka a zatim ostatak brasna zajedno sa praskom za pecivo .Ta masa  treba da bude glatka , mekana ali da moze rukama da se prave loptice ( kao na slici)
Napravljene loptice stavljati u vec zagrejan " vofel" kalup i peci vrlo kratko ( ja ih ne volim prepecenekod mene su jako svetle ali to je stvar ukusa).





1 коментар: