уторак, 8. март 2022.

Braunsi/Brownies

                

 


 

 



 

 

 Braunsi su jako dekorativan i slatki kolac gde je dosta jedno parce pojesti

Jako je dobar za razna slavlja imati ga na stolu jer posle obilnog rucka dovoljno je pojesti jednu kockicu 

Mozete ih seci u kojoj velicini zlite a ja ih obicno secem vrlo malene kockice

Mozete ih dekorisati kako zelite i vrlo su lepog izgleda 

Moj recept je uzet sa jedne Svedske stranice gde sam samo dodala cokoladnu dekoraciju odozgo ali vi ne morate , dovoljno je samo staviti glazuru odozgo preko kolaca



Recept.:

125 grama putera

3 jaja

2½ dl secera

1 dl kakao

2 kasicice vanil secera

1½dl brasna

na  vrh kasicice soli( vrlo , vrlo malo)

Postupak:

ukljuci rernu na 180 stepeni

Otopi puter u jednoj serpici  

Sve suve sastojke spojiti i kada se puter otopio onda ga pomesajte sa suvim sastojcima( kasikom)

Zatim dodati jaja  i umutiti na kratko mikserom u glatku masu ( minut)  Mnogi ne mute mixerom obicno sve to samo sjedine kasikom rucno

Pripremite formu velicine 20 x 25 a ja koristim 20x20 jer takvu imam a ni kolac mi ne bude mnogo tanak

Obicno stavim pek papir za lakse izvlacenje kolaca kasnije iz formr zbog boljeg secenja

Peci na 180 20 do 22 minuta

Ostavite da vam se ohladi u formi


U medjuvremenu napravite glazuru dok se kolac hladi 

1½ dec slatke pavlake 

150 grama cokolade

Zagrejati slatku pavlaku  na laganoj vatri bez da vri  da postigne finu temperaturu koja topi cokolau

Cokoladnu usitniti nozem  i preliti sitno oiseckanu cokoladu sa vrucom pavlakom i mesati kasikom da se cokolada otopi


Ostaviti malo na stranu ( neki minut) i sa tim preliti cokoladni kolac

Ostaviti u frizider da se stegne i  ohladi  nekoliko sati  a zatim seci u kockice zeljene velicine


Ako zelite da ukrasite dodatno kolace onda mozete slagom u raznim bojama a inace mozete ga servirati tako kakav je sa umucenom pavlakom i malo malina ili nekog drugog kiselkastog voca jer su braunsi bas slatki

Ja moje na slici imam obicaj malo da doteram da izgledaju bolji ali ne mora jer su oni odlicni i bez toga

Jednostavno  i ukusno naravno za ljubitelje ( preslatkih kolaca ) To je misljenje mog muza ( opet je poceo da nalazi manu mojim kolacima) Dok cerka , unuka i ja uzivamo ......


 

 

 

 

 

 

 

















Нема коментара:

Постави коментар