четвртак, 24. март 2022.

7 rodjendan bloga / blogorodjendan

 

 

 


 

 


 

Prodje i ova godina i to tako brzo a sve jedno izdesavalo se mnogo stvari i pozitivnih a bilo je i negativnih

U svakom slucaju sredinom marta proslo je  7 godina od kad sam napisala prvi tekst ovde na mom blogu i kome sam dala ime vrlo lako , sta mi je prvo palo na pamet a to je U Jadrankinom malom svetu  

Posto volm da slikam i uslikam sve sto smatram da je lepo  onda je blog bio dobra zamisao i bas sa tim imenom

Prvih dve godine sam bila jako aktivna i par puta mesecno izbacivala  recepte ili dekoracije i zamisao je bila da malo vise pisem o nekim dogadjanjima oko mene  ali  kad su dosli unicici onda sam koristila da provodim  vreme sa njima  i proredila slanje postova


Sada pisem samo kad stvarno imam vremena  i nemam nikakav pres na sebe da moram 

Ali obicno svakog marta napisem koju rec i osvrnem se na godinu koja je prosla  i samim tim obelezim jos jednu godinicu mog bloga

U pocetku sam pravila neki kolac ili torticu za rodjendancic bloga  ali zadnjih godina ubacim malo slika koje su obelezile proslu godinu  kod menei  i naravno moja  glasna razmisljanja.....

Jedan od najlepsih dogadjaja koji se desio pocetkom aprila je da sam postala baka/ nana po 4 put

jednom malom medenku sa crnim lepim okicana i najlepsim osmehom Zove se Noah

A inace imam ih skupa za sada 4  , jednu princezu i 3 decaka nemirka...









Mesilo se kuvalo se i ove godine a  dosta mnogo manje se izlazilo i skoro pa da nismo sretali prijatelje zbog svega ovoga sa pandemijom

 

 

 


 



A temu korona i pandemija ne mogu da izbegnem a da ne spomenem ne samo da spomenem nego da pisem  Toliko sam bila pazljiva i jako puno se plasila da je ne dobijemo

Na treninge se nije islo iz straha 

Kod prijatelja na rodjendane se nije islo 

Slavu smo slavili samo sa decom na slave nismo isli

Okrugle decije rodjendane smo slavili  sami sa decom bez drugih gostiju i bez druge dece Sin je slavio 30 rodjendan samo sa nama

Cerka 35 , muz 65 , deca okrugle , zet okrugli i sve smo bili sami

Na odmor nismo isli ostali smo na ovom terenu ovde i odmarali da nam se ne bi  corona desila negde na odmoru pa da bude problema

Restorane  za godinu dana samo nekoliko puta smo posetili

Narucivali hranu i nosili kuci

jedino posao i prodavnica u nabavku  na brzinu  i ne uvek nekada smo narucivali i hranu su nam donosili do vrata  samo mleko i sitnice bas kad smo morali i po koja setnja u prirodi i parkove na otvorenom

 


 


Primili smo dve vakcine i muz i ja  u toku godineJa se spremala  da primim i trecu vakcinu zbog prirode mog posla  ali nisam stigla na vreme ....

Prvu vakcinu sam primila vec 7 januara 2021 a drugu negde u martu...Leto  je bilo lepo pa smo dosta bili napolju  u razne parkove , i koristili svaki slobodan dan sa decom u prirodi

To malo familije i prijatelja sto smo sretali bilo je  na otvorenom prostoru napolju

Jesen i moj odmor i nije bas najbolje prosao..Obicno zadnjih godina uzimam odmor kasno tek druga polovina avgusta da ako idemo negde izbegnem jake vrucine jer mi ne odgovaraju


Plan je bio da ostanemo kod kuce ( ovde) ali smo imali planove da idemo do Stokholma i jos da posetimo interesantnea mesta ovde u ovom delu Svedske / Skåneu Imali smo semu gde i kako 

Prvu nedelju sam resila da sredimo kucu i veliko ciscenje i sredjivanje ormara za koje se spremam dugo i uspela sam delimicno a onda se desio ukljesteni nerv u levoj nozi i celoj levoj strani i tako u bolovima prodje moj odmor.....



                                   Slike sa mog rodjendana


                                             Novogodisnje slike





I onda posle svih tih dogadjanja smo dugo razmisljali dali da slavimo moj 60 rodjendan koji je u novembru 

Posle mnogo razmisljanja i pak odlucimo da malo proslavimo sa nekoliko ljudi koje smo sretali u toku korone i naravno kolegama sa posla jer sam njih posle familije najvise sretala svakodnevno

A vecinsa od nas na poslu a i od prijatelja dobilo dve ili vec 3 vakcine ....i imali nadu da ce proci dobro










.

Sve je bilo lepo  organizovano kuci kod nas, odazvalo se dosta kolega oni sto su bili slobodni tog dana i mogli da dodju

Cerka i zaova su mi pomogle u serviranju i spremanju

Pokloni , hrana druzenje i  sve lepo i naravno sta se desi 

Desi se korona

 Nas nekoliko od sviju nas koliko nas je bilo dobijemo koronu i to kod mene  , kod mene na rodjendanu koja sam se pazila toliko 


Muz, ja , sin ( koji se slikao i grlio sa svima jer ga svi znaju od ranije) smo dobili  Onda se ustanovi da jos 4 njih od kolega je bilo pozitivno dvoje na nogama bez problema i jedna kolegenica koja je zavrsila u bolnici

E sad nista ne razumem nismo svi dobili , neki su imali ranije , neki uopste nisu imali a svi smo  sedeli jedni pored drugih disali jedni u druge

 

Sin koji je bez vakcine imao sve simptome i temperaturu skoro pa 3 nedelje ,  muz i ja polomljeni , slomljeni jedva smo podneli  , sva sreca da nije bilo problema sa plucima .......Tri  nedelje smo ostali kod kuce svo troje i jos smo bili u losen stanju kad smo pogeli da radimo najmanje mesec dana

Cerka i zet i deca nisu dobili jer su imali godinu ranije na pocetku pandemije 

Dzabe smo se toliko pazili kad smo je ipak dobili na kraju ,jedino razmisljam da smo mozda lakse prosli zbog vakcine ? Ne znam

 Dok su pojedinci putovali isli na odmore , u restorane , slavlja i oni svi ili nisu dobili ili su je imali na nogama u blazem obliku 

Cudna je ta korona ne zna covek sta da razmislja a svi mi imamo neke stavove o tome Pitanje je sada  ciji  li je stav ispravan , ali nije bila sala bilo je i psihicki od straha sta ce se desiti i fizicki zbog oblika korone  jako tesko

I to sa koronom je bilo krajem novembra pocetkom decembra


Slike dekoracija












Predpostavljam da je vecina ljudi zivelo u izolaciji i mnogo opreznije nego inace...a sto se tice  negativnih desavanja tokom godine covek gundja i zali se a posle na srecu sve zaboravi sto je najbitnije secamo se lepih dogadjaja vise...

Docek Nove godine , Bozicni praznici u krugu familije su ti koji se posle Noinog rodjenja pamte kao pozitivni i svako druzenje sa nasim malisanjima

Dosla je Nova 2022 od koje smo imali velika ocekivanja sto se tice odmora , slobodnijeg  druzenja ,  e a onda su tamo neke velike sile ( koje se prepucavaju   preko nas malih nacija) odlucile da nama malim ljudima uskrate zadovoljstva koja zasluzujemo

Ali ovaj blog je nazvan  "U Jadrankinom malom svetu " pa stoga i pisem o mom svetu oko mene  a nije bas sve uvek kao na slikama , zivot je borba  ali treba biti srecan i zadovoljan malim stvarima i zahvaliti na tome sto imamo i da sacuvamo ...

Zato mojee slike pokazuju da nije bas bilo sve tmurno i crno ...ili sljastavo i bajno imalo je  svega ove godine

Pozdrav drage moje i idemo dalje u nove pobede.....Nadamo se boljim danima ako ih bude bilo 

Danima ali i ne velikim planovima jer se vrlo lako sve menja

Uzivajte sa svoim najmilijima  i koristite svaki trenutak pozitivno

 

 

Pozdrav Vasa Jadranka

 

 

 

 







Нема коментара:

Постави коментар