недеља, 16. октобар 2016.

1-rodjendan unuke Talije



Posto moj blog nije samo blog hrane i kolaca ponekad ima i nekih dekoracija ..koje ja obozavam...pa stoga evo malo slika sa 1 rodjendana moje unuke.

.Dole na slikama cete videti neke ideje sta sve moze da se napravi za rodjendan ili kako dekorisati.
Ideje smo cerka i ja imale  same   ali smo  imale  i pomomoc u realizovanju tih ideja  naravno..

Ovim putem hocu da zahvalim Bombonici ( koja ima svoju prodavnicu na Novom Beogradu a i preko intrerneta mozete naruciti stvari koje hocete od njih,Oni cak dovoze i salju svoje narudzbine i fenomenalni su)
Ove godine neznam kako ali nisam stigla da odem do njih ali imama stvari koje sam bila narucila ranije  i koje sam iskoristila. Prva prilika sledeci put moracu kod njih da popunim zalihe



Kod njih smo narucile cokoladice sa imenom .korpice za mafine i fiseci za kokice ili za bombone






A takodje da zahvalim" Slova od stiropora" koji su nam napravili ovu dekoraciju sa tufnama i broj jedan.Jako je lepo i krasice zid u Tlijinoj sobici...














 Torta koja je narucena ( neznam tacno iz kog konditorija)

Mancmelou sa roze cokoladom( koji je cerka pravavila)

Makaronsi.....
Mafini.....


Tortice jedna cokoladna ...jedna sa kokos punjenjem..

Sto sa hranom...
Popsi u dve boje....

Senvic torta pravljena sa ajvarom i punjena sirom...

 Slatki sto....



Sarmice sa mesom od vinove loze, punjene tikvice i punjeni luka sa dosta povrca ...jako ukusno

 Ovo su " kobe" i to je testo sa zacinima punjeno mesom i persunom Naruceno kod zene koja se bavi sa time.....
 Pirinac sa pilecim belim mesom napravljen na orijentalni nacin...Odlicno ...obozavamo ga....

 Hrana koja se nasla na stolu....









Cvetici na stiroporu ( moj rad)



Popsi
Cokoladice sa imenom Talia kupljene kod Bombonica









 Nizbezni baloni 

 I naravno salvete....





Toliko od mene danas ...uskoro nesto novo
Pozdrav

Нема коментара:

Постави коментар