субота, 29. октобар 2016.

Alva torta

Ovo sam danas nasla izmedju mojih starih recepta i posto sam imala sve sastojke resih da isprobam.Do sad je nisam nikad pravila
Jedino sto u receptu nije stajalo cime mutiti slag pa sam se ja odlucila da to uradim sa kiselom vodom umesto mleka...a sada ako neko odluci da pravi moze da proba i sa jednim i sa drugim .




 Torta je inace jako slatka ali za nas sladokusce koji volimo alvu i koji volimo slatke kolace odgovara ....medjutim imala sam dvoje ljudi slucajno danas na kafi jedna osoba je pojela ali se pitala  kakav je ukus te torte kad sam rekla sta je onda je rekao da nevoli alvu a drugi gost nije mogao da pojede ni pola parceta od malog parceta koje je dobila..
  Moja cerka  se  par puta u toku veceri  gostila tortom, moj muz koji je bas moj kriticar danas je prokomentarisao da je normalno slatka i da je okej
Htela sam reci samo koliko su ukusi razliciti
E sad vrlo je tesko ugoditi svima ali sto rekoh mi sto volimo te ukuse nama se svidja i naravno ko voli taj ce i isprobati 




Potrebno je

600 grama dobro umucenog slaga
300 grama ceten alve
300 grama mlevene plazme
kisela voda ili mleko za mucenje slaga
 malo bele  i crne cokolade  ili  nekih mrvica za odozgo.

Umutiti 400 grama slaga  sa kiselom vodom pa dodaj  izdrobljenu alvu i mleveni plazma keks  oblikovati u tortu i staviti u frizider da se stegne.
Hladnu tortu premazati ostatkom slaga i posuti rendanom belom i crnom  cokoladom ili nekim drugim mrvicama za kolace po vasem ukusu.










Нема коментара:

Постави коментар