среда, 10. август 2016.

Torta sa Turskim keksom








Evo jos jedne torte sa turskim keksom. Na blogu imam jos jedan recept torte sa istim keksom pod imenom Seherzada torta Raazlika  je u filu..... I jedana i druga torta se jako brzo prave i jako su kremaste ko voli takve torte jedino su dosta slatke .Ali i za to ima resenja ne morate puno pojesti.


Ja sam kupila keks kada sam bila dole za Uskrs i sada cu sigurno doneti opet keksa pa sam  ovaj sto imam potrosila   ovog vikenda ...doduse bez ikakvog povoda ili necijeg rodjendana vec samo tako jer je moja deca vole....Pogotovu ovaj recept sa plazmom..njama njam A imali smo i  i rostilj   i gozbe pre odmora..






Potrebno vam je ;

 2 paketa turskog keksa (meni nije otislo celih 2 paketa ja sam stavila 21 keks u jednom redu a imala sam  4 reda) Ali bi vam preporucila da je napravite jos manju naprimer sa 15 kekseva u jednom redu.
To je da bi bila jos socnija U tom receptu po kome sam ja pravila stoji da se upotrbe obadva paketa  keksa ali ja licno mislim da je torta onda puno suva. cak mislim da je i moja mogla da ima vise fila
  .
Paket keksa  je od 300m grama znaci treba vam 2 takva paketa

300 grama mlevenog plazma keksa
600 grama kisele pavlake
250 grama secera u prahu
500  slaga sa ukusom slatke pavlake ili slatke pavlake
kisele vode da umutite taj slag po upustvu

 Ja sam koristila slag krem os slatke pavlake koji sam umutila  sa kiselom vodom.
Mozete dodati kasnije kad napravite fil orahe ili bademe mlevene  malo u fil. ali onda smanjite toliko kasika keksa koliko oraha stavite . Ja nisam jer imam alergicnu decu ali ima jako lep ukus sa  tim probala sam.
Postupak.
Umutite slag u jednoj ciniji sa kiselom vodom
Zatim uzmite jednu drugu vecu ciniju  i saspete kiselu pavlaku i secer u prahu i mutite nekoliko minuta
 Zatim stavite mlevenu plazmu i smanjite brzinu na mikseru i izjednacite plazma  keks i pavlaku .Zatim u to dodajte  najmanje 5 do 6 punih kasika tog slaga u tu smesu sa plazmom.Promesajte dobro i izjednacite te dve smese
.Ostatak umucenog slaga sacuvajte za ukrasavanje torte odozgo.

Poredjati prvi red keksa na tacni/ posluzaoniku koji hocetei stavite nekoliko kasika fila preko keksa i polako razvucite preko svog keksa ,Bice tesko u prvom redu jer ce se keks pomerati ali malo strpljenja.
Zatim stavite drugi red keksa pa fil pa keks pa fila pa keks na kraju.
Preostali slag koji vam je preostao umuceni  isfilujte tortu .Mozda ce vam trebati jos malo slaga ali sami odlucite ja nisam stavila previse odozgo sllaga jer je cela torta kremasta. a i slatka.

Mozete ustvari fil podeliti na 4 dela pa onda da filujete da bi vam bilo ravnomerno i isti svaki sloj.
Torta je bila najbolja 3 dana jer je stvarno bila mekana i ukusna..
Ovo je definitivno nesto sto cu praviti cesce ali cu jos ekperimentisati na temu sta dodati sta oduzeti...ali definitivno ovaj turski keks je pun pogodak a o plazma kremu da i ne pricam mnogo...pa ja neznam mnogo njih koji ne vole plazmu ...neznam mozda ih ima ali ne u mom okruzenju.



Keks,,,,
Kisela pavlaka....

Mlevena plazma.....
..

Mesavina kisele pavlake i prah secera,,,

Dodala plazmu i nekoliko kasika umucenog slaga sa ukusom pavlake....

A onda pakovanje torte....




E najtezi deo je u stvari taj deo kad otvoris frizider i vidis tortu a nazalost moras da cekas najmanje 8 sati da dorta povuce da bi je isekao i poceo gozbu.....




A onda navalite.......







Нема коментара:

Постави коментар