понедељак, 22. август 2016.

Makarone u sosu sa piletinom i slaninom







Nesto sto se brzo sprema a ukusno. Malo je njih koji ne volie  piletinu ,  pastu i slaninicu.
Ovo je moja cerka spremala pre neki dan kad sam ja bila na poslu.

Postoji varijanta ako nemate mileram ili pavlaku a hocete sos postoji varijanta napraviti besamel sos od brasna i mleka  belog uprzenog luka , vegete ili jednu kocku buljona
Skuvajte makarone i  procedite
Isprzite pilece meso ili mozete iseci puno sunke i od toga napraviti lagani rucak.uz sezonsku salatu po zelji.


Neki specijalni recept za ovo ne treba to je vise samo radi ideje i da olksa zenama koje vise neznaju sta ce da spremaju
.Vec sam mnogo puta pisala da je vrlo tesko biti u mojoj kuhinji jer smo sin i ja dosta komplikovani sto se tice hrane .
On ne jede 50 procenti onoga sto se sprema jer ili nevoli ili nece da proba a ima neke silne alergije i neke stari nesme da jede  ja imam problem sa zelucem pa mnoge stvari izbegavam ali ima dosta sto nevolim
Tako da je vrlo tesko ugoditi 3 clanoj familiji kad dvoje komplikovanih i jedan jede sve.Tako da je vrlo tesko ugoditi i pojesti sve kad se napravi ali jos gore kad se spremaju dva razlicita rucka...I plus kad cerka i njena familija doce i kod nje ima  alergicnih i onih sto ne jedu sve tako da  nije lako biti ja.....

A sad da se vratimo na ovaj predlog za brzinski rucak

Potrebno vam je:
Prvo skuvajte makarone koje zelite aldente i procedite.
Ja obicno koristim spiralne
 Pripremite pilece meso ( fileje) i pancetu

Sitno iseci pilece fileje koliko zelite i ispecite ih u tiganju na ulju ili na margarinu. Zatim dodate sitno iseckanu panceta slaninu ( verovatno moze i obicna slaninica isecena na kockice) Mi smo imali pancetu od curetine.
Isprzite sve to dodajte persuna i zacina po zelji soli bibera i sta vec volite
Zatim dodate milerama / kisele pavlake i dobijete sos.




Mozete pomesati odmah u tiganju sa makaronama a mozete posebno sipati u tanjiru.

Ja sam trenutno imala salatu od soje i pasulja i sve sto sam nasla u frizideru ubacila u salatu....



Naravno moj muz uvek mora da ima kuvani brokoli ....



Postoji varijanta ako nemate milerama  mozete napraviti sos slican besamel sosu sa brasnom uprzenim na puteru dodati presovani beli luk( ako volite) mleko zacin c i biber.
To vam moze posluziti kao sos za makarone  Mozete isprziti pilece fileje peceno pilece meso iseckano( iscepkano) na sitne parcice ili sunka sitno iseckana  i to jesti sa sosom , makaronamma
Tu varijantu obicno deca vole.
To je dobra proverena studenrska varijanta.

Нема коментара:

Постави коментар