среда, 31. август 2016.

Mama Anine galete
















Recept za ove mekane i jako ukusne galete sam dobila od prijateljice Sare.Vec godinama jedem kod nje i uzimala sam recept ranije ali nikako da ih napravim. Recept je od njene mame Ane i ona ih zove mamine galete
Toliko volimo galete svi u kuci da brzo nestanu kao i ovog puta.
Vec imam jedan recept koji je na blogu i koji vec pravim  30 godina a taj sam dobila od moje zaove i koji cesto spremam Obicno ih pravim uvek kad putujemo negde duze kolima kao odavde do Srbije i nazad i pogrickamo ih uz put..
Ove galete su definitivno  najbolje  rangirane od svih suvih kolaca  u celoj familiji  Nisam bila sigurna prvo dali prijateljica ima nesto protiv da izbacim njen recept na moj blog pa sam je prvo pitala .Nije imala nista protiv i stoga delim recept sa vama
¨Preporucujem od srca necete se pokajati ukusom i mekocom a mogu i da stoje nekoliko dana ( naravno ako prezive toliko i ne pojedete ih odmah)
























A sad evo recepta;

Soljice koje koristite treba da budu soljice za tursku kafu 

3 jaja
3 soljice secera
3 soljice mleka
3 soljice ulja
1 prasak za pecivo
2 vanil secera
800 grama brasna

Mikserom umutiti jaja i secer pa dodati mleko i ulje i na kraju  dodajte pecivo vanilu i brasno
Sve izmutiti mixerom.
Pripremite kalup za galete / vofel kalup i premazite ga margarinom ili uljem
Stavljati po kasiku smese ( moj kalup ima mesta za dva  kolaca) za jedan galet i peci u kalupu.
Ja sam ovog puta umesto obicnog mleka koristila sojino mleko zbog moje unuke da bi mogla da jede.Bude ih bas dosta puno......
Prijatno










Нема коментара:

Постави коментар