петак, 19. август 2016.

Preliveni kolac od pudinga


Ovo je kolac koji sam pravila par dana pre odmora ....a kada recept bude sigao do vas ja sam negde na odmoru..
.U stvari ne negde nego smo trenutno na Srebrnom jezeru  a tekst  i recept je spremljen ranije  Bicu odsutna  mesec dana ali ce biti nekoliko recepata sve jedno jer su pripremljeni  ranije ...





Evo jednog jeftinog a ukusnog kolaca.Sastojci koji se koriste u ovom kolacu su pretezno stvari koje imamo vec kod kuce.
Idealno za spremanje na brzinu i jeftino a ukusno...Dosta nas voli slatkise i zeli celo vreme nesto novo da isproba .Mekani kolac koji moze da bude favorit sa malo izmena  sa malo voca po ukusu koje mozete da koristite preko slaga.
Mozda jedino ostro brasno nije neki sastojak koji se redovno kupuje ali njega ima sigurno u svakoj manjoj prodavnici a i kad njega kupite  sve jedno ispadne jako jeftin kolac.
Recept sam imala negde u svesci mojoj ali neznam od koga sam uzela recept.Uskoro se spremamo za odmor i nezelim nista extra da kupujem da stoji mesec dana a ove sve sastojke sam imala u kuci i tako se odlucila za njega
,Mi koji volimo slatkise i volimo da uvek imamao nesto slatko kad neko dodje a nismo probirljivi moze proci.Salu na stranu kolac je preliven sa mlekom  i dosta je mekan i socan a odozgo se stavlja slag , moze posluziti kao vikend kolac.
Ja sam preko slaga stavila malo visanja odozgo koje sam imala u zamrzivacu Kod mene u kuci je problem sto moj muz i sin vole vise suve kolace  uz kafu a ja sam za kremaste ali na zalost nemogu sve pojesti sama pa onda uvek kad napravim kremasti kolac a nemam goste  i cerka nije bila kod mene on ostane nema veze koliko je ukusan.Cudna neka probirljiva familija....

Kolac podseca na koh ali je manje mleka u njemu a sve jedno je mekan Posto moj muz obozava koh njegov komentar je bio " sto si pokvarila koh slagom" ali mozda ce se onima sto ne vole koh svideti kao kolac sa slagom  i jesti...

Potrebno je:
3 jaja
9 kasika secera
9 kasika ulja
9 kasika mleka
5 kasika ostrog brasna
4 kasika griza
1 cokoladni puding
 1 prasak za pecivo

I jos za prelivanje kolaca :

5 deilitara mleka
1 dec secera


Slag odozgo
Neko voce
 Jagode, maline kupine ili ribizle za odozgo....








Umutiti jaja i secer penasto  Pomesati griz , ostro brasno prasak za pecivo i prah od pudinga u jednu ciniju  Kada ste umutili penasto jaja i secer onda stavite mleko i ulje i na kraju suve sastojke.
Velicina pleha je bila 30 x 20
Vreme pecenja  i teperatura sporeta nije pisalo u tom receptu i ja sam zagrejala rernu na 200 stepeni i prvih 10 minuta pekla na 200 a zatim smanjila na 180 .Pekla sam 25 minuta  sve skupa.
Vruci kolac sam prelila sa vrucim mlekom.
Mleko i secer prokuvati  dok se kolac pece i kada ga izvucete iz rerne vi ga prelijte  sa tim i ostavite da se ohladi. Preko ohladjenog kolaca stavite slag.







 To malo mleka 5 decilitara kolac ravnomerno upije i bude socan ali ne previse a nije ni suv

 Kolac sam probala pre nego da stavim slag  i dosta podseca na koh mada je manje mleka....

 Sa slagom i visnjama ( koje sam imala u zamrzivacu koje su ostale od torte moskva snit )





Нема коментара:

Постави коментар