четвртак, 11. јун 2015.

Vanil panacota



Pre neki dan sam pravila nesto brzo i lagano a tako ukusno...moj sin obozava panacotu a ja je tako retko pravim.. Pravila sam sa raznim dodacima kao sto su safran ili ukus bombona  ali za sad je ova prosla najbolje....


Potrebno vam je za 4 " casice" :

5 decilitara slatke pavlake,
 2 kasicice vanil secera ili ako imate stapic vanile ( daje bolji ukus)
0, 5 decilitara secera,
1 kesica zelatina


Rastopite zelatin sa malo vode a na sporetu u serpici stavite slatku pavlaku , secer i vanil secer i pustite da prokljuca i onda smanjite vatru ali ostavite  2 do 4 minuta da se kuva mesajuci celo vreme.Zatim sklonite serpicu sa vatre i ubacite razmuceni zelatin  i promesajte lepo da se sve izjednaci.
 Sipajte u case u koje hocete i ostavite 2 sata u frizideru da se stegne i kasnije pravite sos sa zelatinom ili bez njega koji zelite.
Prednost je ako pravite za goste mozete napraviti dan ranije i samo dekorisati pre serviranja.

Crveni krem ili sos za dekoraciju;

ca 200 grama jagoda ili malina ( smrznutih) moze i sveze a ja sam koristila smrznute
2,5 decilitara vode,
1 kesica zelatina i
0,5 dec secera

Sos ili krem od voca mozete napraviti po zelji ako hocete da vam bude gust kao i zuti predhodni onda stavite zelatin u to. Ako  se odlucite za varijantu   sos a onda  nemorate staviti zelatin i vodu nego samo prokuvati maline / jagode sa secerom ( ali onda vam nece se stegnuti to nego ce biti sos) i onda ga stavite preko panakote  kasnije  pre serviranja.

Postupak sa zelatinom;
Staviti zelatin sa malo vode da se rastopi a jagode ili maline staviti sa secerom i vodom da kuvaju nekoliko minuta i kada mislite da je gotovo  sklonite sa sporeta i ubacite zelatin promesajte dobro i stavite preko zute kreme ( koja je predhodno bila u frizideru i stegla se) i vratiti u frizider jos malo da se stegne i crveni deo a pre serviranja stavite po jednu svezu jagodu ili malinu i po list limun trave( maticnjak ili na latinskom Melissa oficinalis) nisam sigurna kako se zove na nasem.





 Znaci prvo stavljamo u frizider zuti deo da se stegne i u medjuvremenu spremamo crveni deo... Ja nisam slikala sve ali se nadam da sam dobro objasnila.

 Case sam postavila ovako radi lepseg izgleda gotovog proizvoda...

 Za ovo mozete koristiti i karton od jaja ako ste ga sacuvali i imate ga u kuci .Ja sam imala ovu silikonsku formu i tesko jew bilo namestiti je u frizideru mnoge je lakse sa kartonom od jaja ili formom za mafine, naravno ako hocete da ovako izgkleda ako ne mozete puniti i obicno .....



 Ovo je radjeno ranije u tri boje od  "Aldgrens bilar "bombona..ali o tome cemo neki drugi put jer cu ih isprobati opet a i bice lepsih slika


Нема коментара:

Постави коментар