уторак, 16. јун 2015.

Pogaca


Danas sam za rucak spremala boraniju i naravno da sam morala da umesim nesto mekano i ukusno.Ovog puta je opet pao izbor na  pogacu ili recept za pogacu a ustvari ga mesim u masini i malo duze i bude tako  dobro .. kao hleba. .Recept je stari  i napisacu vam ga opet jedino sam je uvijala i sekla na drugi nacin. Tako ponekad uvijam Slavdki kolac samo sam ovog puta premazala vec razvuceno testo sa margarinom i persunom ( mozete staviti i belog luka ako volite). Prednost ovog testa je sto je posno jer neidu jaja u testo jedino za premazivanje. Ja ovo testo koristim za moj Slavski posni kolac i vrlo sam zadovoljna ....


 8 do 9 decilitara brasna,
4 dec vode,
 25 grama kvasca,
 kasika meda,
 kasika maslinovog ulja
 soli
Zamesiti testo ( mesiti malo duze ako mesite rucno) i ostaviti najmanje 40 minuta da naraste . Nadsoslo testo razvuci oklagijom i premazati vec pripremljenim otopljenim margarinom , persunom sitno naseckanim  i iseci kaiseve ( kao na slici) ali ne do kraja
Rolati  jednu stranu testa na koso ( kao na jednoj od slika ) uviti u krug i staviti u tepsiju dimenzija 24 do 26 cm ( moja je bila 26)  sacekati nekih 40 minuta. Premazati umucenim jajetom i susamom odozgo ( ili necim sto vi volite)






 Danas nisam imala vremena za nesto posebno inace mozete je puniti cime hocete mozete je puniti i sirom i umotati ovako.






Нема коментара:

Постави коментар