уторак, 21. јун 2016.

Oreo mafini





Evo necega jako lepo na izgled a o ukusu ne moram da pricam.Za nas sto volimo slatkise ovo je jako ukusno i neobicno.....Deca ga vole jer ima kesice i slatko a odlicno je napraviti kao kolace kad imate goste
Ja pravim vec treci put za kratko vreme...








Ja sam koristila  silikonske formice u jednom i bilo ih je 12  medjutim testa ima za 16 komada tako da sam pekla iz 2 puta.Moze sa formama za projice ili pecite 2 puta
Negde sam videla sliku da su ih pravili u obicnim mafin korpicama od papira ,Ja nisam i neznam dali moze  a verovatno moze ako mogu obicni mafini.





Potrebno vam je sem formi jos;
125 grama  crne okolade
100 grama putera
2 jaja
150 grama secera
200 ml mleka
75 grama brasna
10 grama kakao (kakao prasak ne kuvani)
1 kasicica praska za peccivo
malo soli
oko 30 oreo keksica( malo vise nego 2 paketa) Prvi put sam stavljala manje redova oreo unutra i otislo mi je manje )
Nutele ( neznam tacno koliko nisam merila ali predpostavljam da je najmanje 100 grama)

 Prvo sta cete uraditi to je da otopite puter i cokoladu u jednoj serpici i ostavite na stranu da se ohladi.
U medjuvremenu uzmete oreo keksice i nozem ih odvojite ( ima na slici dole kako) tako da dobijete duple keksice na jednj strani ce vam ostati beli deo a drugi ce ostati samo keksic braon.
 
Namazite formice uljem lepo da bi mogli lakse da ih izvadite kasnije iz korpica
Izmerite brasno i stavite soli i praska za pecivo u to i kakao prosejteda nebi bilo grudvica


 Kada ste sve to pripremili umutite 2 jaja i secer penastoda pobeli i kada je dobro umuceno saspite taj puter i cokoladu u to samanjite brzinu na mikseru i dodajte brano, kakao i pecivo ( to ce biti gusto) i dodajte 200 ml mleka jos malo muteci da se izjednaci ( sada ce smesa biti dosta retka ali dok vi slazete keksice smesa ce se malo stegnuti)
Ovako na slici izgleda penasto umuceno pre nego da se saspe cokolada i ostali sastojci....

















 I sad pocinje montiranje kolaca
Odvojiti delove
ixmedju svakog dela koji slazete jedan na drugi staviti po kasicicu nutele...
malo nutele pa poklopac pa nutela pa keksic odozgo pa nutelaa pa keksic
Sad to spustite u podmazane forme i napravite sve tako keks nutela keks nutela Mozete staviti samo 3 dela kolaca( znaci jedan ipo keks) a mozete staviti po 4 deloca ( dva keksa)
Na kraju odozgo nutela Nutelu stavljati po pola kasicice

Ja sam prvi put pravila sa manje keksica jer nisam imala dovoljno ali mi je ostala smesa ( recept je bio vrlo nejastan i onda sam sama otprilike uradila kako ja mislim da treba) Medjutim drugi put sam stavila vise redova A u prvobitom receptu je bilo i previse mleka pa sam ja smanjila na 200 ml jer mi se cinilo da je to previse.







To izgleda otprilike ovako pre negpo da se sipa  smesa preko toga...









Oreo keksice preliti smesom i peci u zagrejanoj rerni na 180 stepeni 15 minuta.


Kad ih ispecete ostavite ih obavezno najmanje 20 minuta da se ohlade pre nego da ih izvadite iz forme

Presek kolaca...





Нема коментара:

Постави коментар