субота, 26. децембар 2015.

Posna strudla

Evo jos jednog posnog recepta od mene jer jos trraju praznici i post.
Prvobitni recept od ove strudle  sam pronasla na  stranici  fb prijateljice Mirjane Posedal  i pravila i bila jako zadovoljna. Recept je sa mlekom ali bez jaja  i tako sam ja dobila ideju da je napravim sa sojinim mlekom tako da sam dobila vrlo ukusnu posnu strudlu na moj nacin pravila je do sada 3 puta i bila zadovoljna
Zato cu recept podeliti sa vama.

Strudla se moze praviti sa makom , dzemom ili sa orasima
Ja sam se odlucila da je pravim sa dzemom od kajsija i orasima i suvim grozdjem a vi je filujte po zelji , ja licno ne volim mak








600 grama brasna
                                                
200ml mlakog sojinog mleka
                                                                                                                                                                                                                                    
                  
100ml mlake  vode
                               
4 kasika secera  
                                
25 grama kvasca
                                 
 50 grama ulja
                                    
 narendana kora od jednog limunaama

Potrebno je jos oko 80 do 100 gr biljnog  otopljenog margarina kasnije za premazivanje strudle dok je vruca
 i potrebno  isto toliko otprilike isecenog na listice i poredjanog pre pecenja  odozgo preko strudle ( kao na slici)

I oko 2 decilitara sojinog mleka prokuvanog i prohladjenog  kojim premazete pre pecenja i  prelivanja zadnjih 10 minuta pri pecenju


Zamesite testo tako sto stavite brasno u jednu posudu i napravite udubljenje i stavite izmrvljeni kvasac i secer naliti malo od spremljenog sojinog mleka i ostaviti nekih 10 minuta.Kada kvasac krene dodati ostatak sojinog mleka , vodu , ulje i rendanu koru od limuna izradite dobro testo da se ne lepi i da ne bude tvrdo. Testo podelite na 2 dela ( ja sam moje podelila na 3 posto su moje forme za hleba manje ) i ostavite da nadolazi 40 minuta
Razvuci testo u tanku koru i mazi filom po zelji

Filovati nekim dzemom ili orasima i suvim grozdjem
Ja orahe i suvo grozdje prelijem sa malo skuvanog serbeta i napravim smesu koja se maze po kori.
Neku meru za orahe nemam bitno je da su orasi mleveni i skuvati malo serbeta i preliti te orahe da bi bili mekani / kremasti da bi se mazali lagano i lakse uvijali.
Posle filovanja narasta izmedju 20 do 30 minuta.
Premazati sojinim mlekom i staviti listice margarina odozgo ( kao na slici)

Rernu zagrejati  na 220 stepeni
prvih 10 minuta peci na 220 stepeni
 smanjiti na 200 i peci 15 minuta
 zadnjih 10 inuta peci na 180 stepeni.

Kada smanjite na 180 vi izvucete strudle i prelijete tim sojinim mlekom i vratite jos 10 minuta





 Zamesite testo i odmah ga podelite na dva dela ,U mom slucaju su 3 dela jer sam ih pravila u manje forme za hleba a vi mozete da napravite 2 strudle od ove kolicine,

 Uspinovati malo secera i vode i preliti  mlevene orahe i suvo grozdje...
Tacnu meru za orahe nemam jer to mozete sami da odlucite koliko bogato hocete da imate fil





Druga varijanta ffilovanja je sa nekim pekmezom ili dzemom ali treba da bude gusce da bi sloj bio deblji..

Od onih 2 decilitara sojinog  mleka strudle kad su zavijene premazati sojinim mlekom i stavite nekoliko kockica biljnog putera odozgo ( kao na slici)
Ostatakom   mleka prelijte preko strudle zadnjih 10 minuta i vratite u rernu.
Pecenu strudlu kada izvucete ostavite da odmori pa je jos mlaku premazite puterom opet i pospite prah secerom . Nemojte je seci dok se skroz ne ohladi.....


Posle pecenja posuti je prah secerom ili kristalsecerom ( onako kako volite)




Нема коментара:

Постави коментар