субота, 27. март 2021.

Zapeceno povrce sa kobasicama

 

 

 

 



Recept ovog ukusnog i za spremanje laganog jela  je uzet sa jednog americkog yutub kanala gde jedna devojka sprema jako ukusna jela

U stvari cerka prati taj kanal i stalno isprobava njena jela i mogu vam recu da za dve nedelje sam spremala dva nova jela a po njenom receptu Mada moram da priznam da sam teska za isprobavanje novih jela sto nije slucaj sa kolacima

Za jelo je malo problrmaticnije  jer nisam  sigurna kako svi ti sastojci odgovaraju jedni sa drugima pa se ne usudim da isprobam  Moja cerka voli dosta novine u svojoj ishrani koju sprema za familiju i stalno nesto novo pravi i uvek ima meni za  2 nedelje  unapred  isplanirano

Kad ona napravi  nesto novo  onda ja obicno probam kod nje i ono sto nam se svidja ja spremam kasnije

Tako je sa ovim jelom  Brzo , lagano a ukusno



    




Potrebno je za 3 porcije ( bar kod nas je bilo za nas dvoje i sina ) Mozda nekome budu samo dve porcije


3 do 4 debljih kobasica po zelji

2 kukuruza secerca u klipu( koristila sam vakumirani)

5 do 6 cena belog luka ( moze i manje)

2 kasike  aleve paprike 

6 do 7 vecih krompira

soli 

bibera

1 kesica ranch zacina ( to je ona kesica sto se  koristi za umak uz cips i obicno stoji u prodavnici pored cipsa To su male kesice A to ustvari daje ukus celom jelu jer bez toga nije isto

3 do 4 kasika maslinovog ulja ( moze i bilo koji zejtin)

 Krompire iseci na sitne kockice ( kao na slici dole)  i staviti u jednu dublju ciniju Kukuruz iseci na tanke reznjeve , kobasicu isto 

Beli luk iseci na sitno isto onda dodati kesicu zacina , alevu papriku  soli i na kraju ulje '

Zatim kasikom  ili rukama izmesati i sjediniti sve te zacine sa krompirom i kobasicom i prebaciti na pleh od sporeta oblozen pek papirom 





Peci oko 30 minuta  na 200 stepeni

Negde posle pola vremea malo promesati kasikom  da ne bi kobasica isamo izgorela sa jedne strane nego malo okrenuti


Ukus je fantastican valjda zbog kombinacije svih tih zacina Meni je ostalo malo za pola porcije i sutra dan sam odnela na posao i bilo je jako ukusno kad sam ga zagrejala









Uz to se  moze da servira  caziki a moze i neka zelen salata













Нема коментара:

Постави коментар