недеља, 14. март 2021.

Hacapuri / Kachapuri

 

 

 


 


 

 

Negde na nekoj stranici sam ugledala sliku ovih divnih  zalogaja koji se zovu  kachapuri  / hacapuri i pozelela da ih napravim

 To je Gruzijski hleba punjen  sirom i jajetom  Recept je sa jedne poznatye svedske stranice

Moze da posluzi kao dorucak ili vecera  a zasto ne kao brunch ili rucak servirano sa nekom salatom po zelji 

Mi smo jeli za veceru sa salatom  jer smo tog dana rucali rano a imali smo i lagani rucak  pa je bas onako dobro  Svima nam se svidjalo a sinu sam pravila i sa pecurkama i slaninim za probu i nisam stavljala na sve jaje Jaje sam stavila samo na neke 

Moze da se stave zacini po zelji kad se jaje ispece ja licno volim sa zatar zacinom






Za 6 ovih bozanstvenih hlebica treba vam za testo

 

 

 1 decilitar mleka

2½ dec vode

25 grama kvasca

 1 kasika secera

1 kasika ulja 

1 kasicica soli

510 grama brasna


Za  punjenje ovih camcica treba vam


100 grama feta sira

250 grama mozarele 

3 decilitara rendanog kackavalja Ja sam imala malo vise kackavalja

6 jaja


Za  premazivanje  krajeva 

1 jaje 

 50 grama margarina


za garniranje 


grancica persuna







Zagrejati mleko i vodu do 37 stepeni

Stavite kvasac u ciniji u kojoj cete mesiti i dodajte mlako mleko i vodu  i promesajte da se kvasac otopi

Dodati secer, ulje soli i skoro svo brasno

Mesite otprilike 10 minuta u lepo  glatko testo

Ja mmoje mesim u asistentu / masini

Ostaviti oko sat vremena da testo  naraste


Dok testo narasta napravite smesu kojom cete puniti hlebove

Feta sir sitno izmrvite viljuskom  i u to izrendati mocarelu Ako je dosta tvrd sir i mislite da treba da dodate malo mleka ( kasiku , dve )  da sesir  lepo napravi da bude kremast

Izrendajte kackavalj ( koji cete preko toga staviti)

Ukljucite rernu na 200 da se ugreje dok vi filujete / punite hlebove

 





Nadoslo testo podelite na 6 delova 

Razvucite svaki deo  u jednan krug ili bolje u elipsu ( slika)

Tu smesu sto ste napravili raspodelite da ima za svih 6 hlebova 

 Smesu od sira stavite po sredini / duzini ( slika) te elipse ili kruga i sada sa obadve strane rolamo testo  a kada se krajevi spoje formiramo testo u obliko camca

Prebacimo na pleh oblozen pek papirom i sad te camcice malo razvucemo rukom da bi stvarno licili na camce

Kada ste napravili svih 6 onda raspodelite tu mesavinu fete i mozarele jos lepo po camcicu i na kraju stavite preko toga rendani kackavalj

 Ostavite 20 minuta da odstoje pokriveni kuhinjskom krpom da se ne osuse

Pre pecenja premazati krajeve umucenim jajetom i staviti da se pece 15 minuta

Nakon 15 minuta izvucete pleh sa hlebicima i razbijete po jedno jaje u svaki taj ispeceni hleba i od tih 50 grama margarina podeliti na 6 delova da  ima da se stavi preko svakog  jajeta

Vratite u rernu na 5 minuta da se jaje malo zapece  to jest belanac da se stegne a zumanac treba da ostane mekan(rovit) jer se i kad se izvuce iz rerne zumanac u tom vrelom margarinu i siru jos uvek na neki nacin pece


Posolite sa krupnom solju  a mozete i biberom ako volitte

Pesun ili mirodjija cak neka paprika  to je sad sve stvar ukusa


Nadam se da sam uspela da objasnim bas taj postupak kako se prave camcici inace kad se pogledaju slike ond bude jasnije











Ovo je definitivno nesto sto cu praviti cesce jer je ukusno a lepo i na izgled

 Za  prvi put sam zadovoljna Jedino sto su mi neki bili veci a neki manji ali to je bilo sa namerom  

Tako sam planirala zbog dece jer deca ne mogu da pojedu istu kolicinu kao mi pa sam nekoliko pravila vecih a nekoliko manjih i pravila sam duplu meru da bi bilo za sve nas














Нема коментара:

Постави коментар