субота, 13. март 2021.

Keksici od ovsanih pahuljica

 

 



 

 Juce sam pravila duplu dozu ovih  keksica od ovsanih pahuljica  i raspodelila  deci i nama 

Ustvari preporucujem da odmah napravite duplu meru jer 20 ovkvih ukusnih keksica nije nista za one sto vole kekse

Potrebno za nrkih 20 keksica

 150 grama putera

200 grama samlevenih ovsanih pahuljica

150 grama braon secera

50 grama brasna

½ kasicice praska za pecivo

1 jaje

 

 


 

 

 

Glazura 

100 grama mlecne cokolade 

2 kasike ulja

Puter otopiti na tihoj vatrii ostaviti da se prohladi

Samleti ovsane pahuljice

   Brasno pomesati sa praskom za pecivo i secerom pa u to dodati  ovsane pahuljice  , otopljeni puter i jaje malo razmuceno /( jaje razmutitit viljuskom malo) i sve sjwdiniti da se poveze

Tu smesu sada ostavite na najmanje sat vremena u frizider da se stegne

Pripremiti pleh sa pek papirom i ukljuciti rernu na 180 stepeni i posle sat vremena vaditi kasikom  ili dlanovima testo  i praviti loptice 

Moje loptice su bile otprilike  20 gr 

U  originalnom receptu    na stranici  Mojaslatka kuhinja gde sam nasla recept  je svoje kolace pravila od 15 grama a meni su se ucinili da bi bili premali keksici pa sam ih napravila od 20 grama

Kad stavite loptice  na pek papir rukom malo stisnite odozgo a  mozete ih stisnuti malo viljuskom

Ostaviti dosta razmaha izmedju jer kad se peku one se rasire i preporucujem nekih 12 komada u plehu 4x3 reda

Peci u vec zagrejanoj rerni na 180  stepeni 10 do 12 minuta

Kada ih izvucete iz rerne ostavite ih da se skroz ohlade jer oni su jos uvek mekani a kasnije se stegnu  mada odozgo su suvi a unutra su mekani


Ako zelite da ih premazete cokoladom ako ne moze i ovako 

Ja sam odlucila da ih ne umacem u cokoladu jer moj sin ih voli ovako a da budem iskrena dovoljnu su slatki da je ne potrebno

 Ma savrseni 

Evo sad dok pisem pijem kafu uz jedan keksic

 








Ako se odlucite ipak da ih umocite u cokoladu onda otopite cokoladu sa malo ulja i onda polovinu  keksica umociti u cokoladu

 Dok druga varijanta je da dok stoje na plehu samo ih okrenite i premazite cokoladom  donji deo i ostavite da se stegne

Ako se odlucite da probate necete se pokajati 

Prijatno

1 коментар: