петак, 29. април 2016.

Nadevena projara

Evo neceg jako ukusnog sto vam moze posluziti  za Uskrsnji dorucak uz sve ostalo sto servirate tog jutra.To je nesto za nas ljubitelje proja i projara .Moze posluziti kao dorucak ili vecera a moze se praviti za slavlja kao predjelo .
Ovo su slike od pre neki dan sto sam pravila sa spanacem .Juce sam ponovo pravila bez spanaca(moj dever ne jede spanac) i jeli smo sa sarmom  i svima se svidelo....
Ovo je jos jedan dobar recept koji sam pravila  po receptu Pomoravke  .Vec sam pisala prosli put o ustipcima koje pravim po njenom receptu. . Sada je ovo jos jedan jako dobar recept koji cu praviti cesto pogotovu kad neko dodje jer je projica dosta velika pa nemoze da se pojede odjednom a lepo je podeliti je sa prijateljima ....naravno onima sto vole proju jer ima i onih sto ne vole...Ali ovo je specifican ukus mesavine cvaraka ,sira i spanaca ...
Zato evo recepta za one koji zele da je probaju .













Potrebno je :
2 soljice kukuruznog brasna  ili jedna solja griza jedna  solja brasna
 Ja sam koristila formu od 22 cm i pravila saamo kukuruznim brasnom ali cu sledeci put probati drugu varijantu sa brasnom i grizom da vidim razliku
 Te dve solje koje sam ja koristila  su ustvari 5½ dec brasna
1 kesica praska za pecivo
3 jaja
125 ml mleka
125 ml ulja
150 gr cvaraka ( ako su krupni usitniti ih ili kupiti duvan cvarke)
150 grama belog sira izmrvljenog
soli ako volite slanije ( ja uvek volim slanije9
100 ml kisele vode
400 grama skuvanog iseckanog spanaca
150 grama isecene sunkice
Ja sam dodala pola decilitara suncokretovoh semenki i pola dec tikvinih semenki ( to nije u receptu a ja sam imala  i rekoh da se iskoristi da nebi stajali i uzegli)



















Prasak za pecivo i brasno pomesati
Umutiti jaja pa dodati mleko ulje, cvarke izmrvljeni sir, soli  pa  to sipati u brasno Dobro izmesati
Mineralnu vodu sipati u to ali ne sve odjednom nego po malo da dobijete mekano testo.Spanac obarite i iseckajte ili ako imate kao ja smrznuti on je vec  spremljen samo ga malo prokuvajte'
sunku iseci isto na kockice
U podmazanoj tepsiji formi moze i okrugla i cetvrtasta sve jedno.Moja je bila okrugla 22 cm
Ako hocete da vam projara bude tanja onda stavite u vecu ako hocete kao ja onda malo manju
Saspite pola testa u podmazanu tepsiju
Preko testa  stavite skuvani spanac i preko spanaca staviti sitno iseckanu sunku.Ja sam imala jednu malu mocarelu koju sam stavila preko toga....
Preko spanaca i sunke sipati ostatak testa i razvuci kasikom da bude ravnomerno
Peci na 170 stepeni nekih 40 minuta ali mozete probati cackalicom da li je dobro peceno.
Pecenu projaru ostavit pokrivenui malo da se prohladi pa onda seci i servirati
Moze se jesti sa jogurtom za veceru a moze se sluziti kao predjelo  uz nesto kiselo kao sto je tursija ili kiseli krastavci.

Нема коментара:

Постави коментар