петак, 11. март 2016.

Prvi rodjendan mog bloga





                                                                                                                                                                                                                 




Danas je mom blogu divan dan, doduse samo prvi rodjendan ali sam jako sretna i nek traje dok traje

Hvala vam sto ste tu bili cele godine i pratili  me i omogucili da postojim i onima sto se javljaju za koje znam da me prate , takodje one koje ne znam a vidim po broju pregleda da vas je bilo dosta  .Bilo je 37 hiljada i 400  pregleda za ovih godinu dana
Ne znam dali je to mnogo ili malo u odnosu na neke druge ali ja sam jako zadovoljna posto ovo sto radim radi svaka zena kod kuce
Skoro da sve zene spremaju i mese ( mada ima izuzetaka ) ali sam ja jedna od onih koja je odlucila da to sto pravim podelim sa vama
.Znam da ima puno blogova i jos toliko recepata i zena koje se bave profesionalno spremanjem kolaca i hrane i koje to odlicno rade ....one koje su postale poznate i onih koji dobro zaradjuju na tome i nas amatera. .Ima nas dosta  i sve je zato sto volimo to sto radimo   da  podelimo  sa durugima.
Sto se mene tice ja ovo radim i delim sa vama zato sto volim ali sam daleko od one domacice koja zna sve a i ja rado gledam tudje blogove i recepte koje isprobavam...

Sve dok je blog posecen  i vi mislite da imam interesantne recepte  i sto je jos bitnije da  recepti budu tacni i vi buidete zadovoljne...ja cu se potruditi da nalazim nove i opravdam vase poverenje












Pozdrav od mene u nadi da cemo se  druziti i dalje
Vasa Jadranka

2 коментара:

  1. Hvala puno draga Kato! Izvini nisam ti odgovorila odmah jer nisam znala da mi je dosao komentar jer skoro nikad niko ne pise komentare pa nemam obicaj da proveravam Pozdrav od mene!

    ОдговориИзбриши