уторак, 4. мај 2021.

Kinder jaje punjeno belim cokoladnim musom

 

 

 


Nesto jako dekorativno i  bas odgovarajuce  za Uskrsnje praznike je ovo   punjeno kinder jaje

Ideju sam pre par godina videla na jednom  instagram profilu kod jedne jako talentovane gospodje  za pravljenje slatkisa  U stvari  sve njene objave  su odlicne  Ne secam se cime je ona punila svoja  kinder jaja ali  ja sam u mojoj glavi imala  vec kako ja hocu to punjeno kinder jaje






Ovo punjeno kinder jaje moze samo da ne voli neko ko ne jede i ne voli cokoladu jer je previse slatko ali ima ih i takvih Za one koji ne vole previse slatko i cokolade ovo mozed da se puni i sa nekim drugim kremom koji je kiseliji i koji ce ublaziti tu sladkocu U ostalom ni ja bas ne volim  i ne jedem sve kolace koje napravim ali to nije razlog da ne ugodim drugima kao u ovom slucaju deci mojoj velikoj i maloj

Prosli put sam ih punila fromaz kremom od citrona a za zumanac je koriscen lemon curd krem Medjutim mom sinu se nije mnogo dopalo pa sam ovog puta promenila i punila musom od bele cokolade ( kupljenim i umucenim) i zumanac je " napravljen"  marmeladom od kajsija 

 


 

 

 

Sada trenutno imam 15 komada neotvorenih igracki "  suprajz"  iz jaja koji treba da se sklope Ali to je neka druga prica Sledeci put cemo da organizujemo kad deca dodju i imamo vremena da sednemo sa njima i da im pomognemo da sklope te igracke 

A onda posle pola sata ce tih delova biti svuda po kuci i na kraju ce zavrsiti u djubretu ali svaki kreativni trenutak sa decom je dobar i deca se dugo secaju tih trenutaka kad su nesto pravili sa nama Pa ko zna mozda i bude bilo slika ako budemo uspeli da se igramo i ujedno da slikamo nije to sve lako postici sa njih troje a da sve funkcionise  Uvek je neko ljut na nekog neko se zali na nesto neko hoce vise necega i tako stalno  Neko je u nekoga gledao  itako

Ali da nije  tako bilo bi dosadno i bilo bi sad lazno pricati kako sve funkcionise bezprekorno sa dosta dece






A sada na kratko objasnjenje kako ide postupak mada je to logicno i lagano ali eto slike su bile jako lepe i bilo bi mi zao da ne napisem neku rec i stavim ih ovde jer to zasluzuju

Potrebna su  kinder jaja 

1 packet belog cokoladnog musa ( za 8 porcija ) u paketu su dve kesice 

nekoliko kasika  dzema od kajsija












Ja sam imala  15 jaja 

2 packeta belog cokoladnog musa

nekoliko kasika marmelade / dzema od kajsija ili lemon curd krem


Prvo polagane jednim jako ostrim nozem skinuti mali deo od jajeta / cokolade toliko da moxe da se izvuce igracka / zumanac iz jajeta

Ostrim nozem napraviti " rupu " na donjem delu jajeta toliko da bi lagano bez da pukne izvukli onu igracku pazeci da vam se ne otvori celo Od 15 komada upropastila sam jedno i to zadnje 

A onda ih stavite na nekom postolju / stalku za jaja ako nemate moze i kartom od obicnih jaja

Kada ste to uradili sad napravite cokoladni mus ( bela cokolada )   Umutite te dve kesice sa mlekom po upustvu sa kesice 

Stavite taj cokoladni mus u dresir  kesu za fil ili obicnu kesu za zamrzivac  ( isecete samo malu rupicu ) 

Sipajte tom kesom mus u jaje Napunite do malo ispod vrha 

Kada ste napunili sva jaja stavite ih u frizider na 15 minuta

Pripremite dzem od kajsije tako sto cete ga zagrejati lagano da se malo omeksa

Ne treba da bude skroz tecni ali da bude gladak a nw smw da bude ni vruc  kad ga sipate

Sada sa malom kasicicom sipajte po malo na svako jaje praveci tako formirati zumanac 

I to bi bilo to

 

 

 Ove slike sa plavom dekoeacijom su od Uskrsa iz 2019


 

Ostaviti u frizideru do sluzenja a prednost je sto moze d se napravi ranije i nije zahtevo 

Ova divna postolja za jaja sam uzela pre par godina i jako sam zadovoljna sto sam odlucila da ih kupim Kupljena su davno kad nas nije bilo ovoliko u familiji ali sam uradila pametan potez i kupila po 12 komada od ovih sto izgledaju kao cvet i dva ona bela od porcelana sto izgleda karton za  jaja Tako da sad imam dovoljno za sve nas kad se okupimo oko Uskrsa za stolom

Sad dugo nisam bila u potrazi za nicim novim i ne znam sta ima novog za uskrsnje dekoracije sem perca u raznim bojama koje volim da menjam svake godine Ne volim da imam svake godine istu dekoraciju i iste boje na stolu

Mozda je i bolje inace bi kupila sigurno ako bi dobila neku ideju a imam ih na pretek Sad mozda moje ideje i dekoracije nisu svima lepe ali ja budem relativno zadovoljna  Mada se desavalo da zamislim jedno a na kraju promenim u nesto drugo i tako Ali to sam ja

Obicno bude par komada crvenih  a ostala u skladu sa dekoracijom koju odlucim da imam






Нема коментара:

Постави коментар