среда, 24. јануар 2018.

Posne mak vanilice







 Posna verzija vanilica sa makom
 Pravljene prvi put

Recept sa bloga Pomoravke koji je masna varijanta i vanilice umocene u belu cokoladu Savrsene na izgled a mogu misliti i ukus 
Svidjalo mi se sto su vanilice pa jos i sa makom  i resila sam da probam A onda posto sam imala dosta posne cokolade kod kuce onda sam ih i umocila u cokoladu
 Nisu iste sjajne  kao sa mlecnom cokoladom zato sam odlucila da ih malo pospen kokosom  i sakrijem te nedostatke.Ali posto su mi se svidele verovatno ce biti jos lepse drugi put kad ih budem pravila i usavrsila
U njih ide i kora od pomorandze  i plus ih spajala dzemom od kajsija pa jos cokolada preko toga Tope se u ustima i jos su bolje nekoliko dana posle.
Cak mozda i ne moraju da se spajaju mogu samo da se umoce u cokoladu jer one vec imaju ukus pomorandze i ukus maka










Sastojci


250 grama posnog margarina sobne temperature
130 grama prah secera
 1 kesica vanil secera
rendana korica jedne pomorandze
300 grama brasna
200 grama mlevenog maka
 dzem po izboru  za sastavljanje vanilica
Ja sam koristila od kajsije jer mi se cini da se lepo slaze sa makom i prelivom od cokolade
I na kraju posna cokolada i nekoliko kapi ulja da bi se te vanilice umakale u to
Ja sam jos koristila malo kokosa za odozgo jer nisam bila zadovoljna sa izgledom kada sam ih prelila cokoladom nisu bile onako sjajne kao sto budu sa obicnom mlecnom cokoladom pa sam ih malo zakamuflirala sa malo kokosa preko Ali to i ne mora
Ukus je savrsen



Postupak
Penasto umutiti margarin sa secerom u prahu vanilinim secerom i koricom sitno izrendanom od pomorandze Sve to mikserom umutiti u penastu smesu

Pripremljeno brasno  i mak pomesati i to dodati u umuceni puter i sve to izmesati rucno  u lepo testo koje se ne lepi za ruke
Onda sam to testo podelila na nekoliko loptica i svaku razvukla malo oklagijom na brasnu ispod i vadila malom casicom kruzice i slagala na pleh sa pek papirom U Zoricinom receptu stoji da je ona formirala male loptice iste velicine koje je merila da budu iste i onda ih rukom formirala Meni se ucinilo ovako jednostavnije da ih razvucem po malo na radnu povrsinu i onda vadim ( jer pred slavu sam imala puno obaveza i nisam imala ni vremena ni zivaca da ih merim )
Znaci morate da podelite testo na nekoliko loptica i svaku posebno razvuci oklagijom seci casom ostatak pokupiti ubaciti u preostalo testo i tako  Jer ne moze odjednom  zalepice se xa radnu povrsinu i nece te moci da ih podignete
Neznam tacno koliko ih bude ali najmanje nekih 65 do 70 loptica sto znaci kad ih sastavite dobijete polovinu od toga A moje nisu bile male .
Podeliti na dva pleha oblozena pek papirom sa malo rzmaka izmedju njih dok ih pecete




U vec zagrejanu rernu na 170 stepeni peci vanilice nekih 12 do 15 minuta Zavisi koliko su vam tanke i morate posle 12 minuta paziti ja sam bar tako radila
Pecene kolacice izvucite iz rerne i ostavite da se ohlade
Kad ih spajate moraju biti potpuno hladne inace ce dzem curiti
Mislim da uopste ne treba puno dzema izmedju samo malo radi ukusa i da se spoje

Ostavite ih sad najmanje nekoliko sati da se spoje i povuku malo taj dzem  Moze i preko noci ako imate vremena Ja ga nisam imala pa sam posle sat vremena ih vec umakala u cokoladu


Posnu cokoladu otopiti u serpici sa nekoliko kasika  ulja i sad polako spustati vanilice pomocu kasike i viljuske u to i vaditi i slagati ponovo na pek papir ili na zicu / resetke

Mozete ih samo preliti po jednoj strani a mozete ih samo polovinu umociti u cokoladu i dobicete lep efekat
Ja sam se odlucila bila za umakanje celih u cokoladu i kasnije malo kokosa preko njih jer kao sto rekoh cokolada nije bila bas tako sjajna i nisu mi imale taj sjaj i htela sam to da sakrijem A u stvari bila sam pred slavu u skripcu sa vremenom
Sledeci put cu malo vise ekserimentisati i bice sigurno lepse na izgled Ali ukus je savrsen za one koji vole mak Na zalost ja sam dobila pitanje " a gde su ti vanilice ove godine obicno ih pravis" I ja pokazala pa evo ih ali sa makom i dobila odgovor sa cudnim pogledom kao pa to nije to
 Ali ukusi su razliciti Vi sto volite mak probajte necete se pokajati



Meni je cak ostalo malo od slave jer je bilo i drugih kolaca pa sam par komada zamrzla i posle sam ih iskoristila za badnji dan.
Ovo je posna verzija i malo kasnim jer su prosle posne slave i sve ostalo ali nije lose da isprobate i sa masnim sastojcima kao sto je originalni recept sa Pomoravkinog bloga.


Нема коментара:

Постави коментар