среда, 27. децембар 2017.

Domaca nutela / namaz bez lesnika







Domaca Nutella ili namaz koji podseca jako puno na to a nema ni trunke lesnika
Alternativa za one koji bi voleli da jedu nutelu a nesmeju zbog alergije na lesnike
E ja ih imam dvoje u familiji a pogorovu mala unukica koja dovoljno da je u blizini kolaca sa lesnicima i orasima ima problem

Tako sam pronasla na nekom blogu neke devojke koja je pravi na ovaj nacin i koristi za svoju decukoja su isto alergicna

Uopste nije tesko napraviti treba samo malo sastojaka imati u kuci i 10 minuta posla
Ja sam ovog puta napravila duplo da moze da jede na hlebu a i pravila sam pogacu koju sam punila tim namazom

Sad da se razumemo ako je neko zdrav i moze da jede sve proizvode i ne smetaju mu orasi i lesnici , kikiriki i ostalo taj/ ta  ce reci nije to to
 Ali neka budu srecni da postoji alternativa  za sve ostale koji bi da probaju a ne mogu
Filip nas rodjak je probao i kaze da ima ukus kiner jajeta a dok moj alergicni  ali razmazeni  sin nije hteo jer mu ne izgleda kao originalna Nutela
Pa sad mnogo je bitniji ukus nego izgled  a Nutela je Nutela a ovo je domaci namaz koji je zamena za to.
Sad sam se izalila i sad mogu da predjem na recept





Potrebno vam je


200 grama suncokretovih semenki

1 decilitar kakao ( dobrog kvaliteta)

100 grama otopljenog margarina / putera ( posto dosta njih ima alergicnih na mleko onda moze se koristiti i biljni margarin)

2 decilitara secera u prahu

3kasicice vanilinog sesera

½ decilitara do 1 decilitara ulja suncokretovog ili od uljane repice


 Morate paziti da vam suncokretove semenke ne budu uzegle  onda se oseca taj miris

Preporuceje se da se ipak suncokretove semenke kupe u kesici ne na meru jer moze da su doslle u kontakt pri pakovanju i transportu u kontakt sa lesnicima ili orasima ili necim sto ste alergicni
  Zato je bolje kazu kupiti vec upakovano ali se desi da su stajale dugo i onda imaju neki jak miris.



 Svi sastojci pripremljeni








Postupak .
Otopite prvo margarin i ostavite malo da se prohladi
Izmiksajte u blenderu  suncokretove semenke sto bolje
Saspite u jednu dublju ciniju  te semenke ( koje treba da budu skoro kao prah koliko je moguce )i dodajte kakao , secer u prahu vanil secer  promesajte sve to
Ztim dodajte otopljeni margarin i pola decilitara ulja
Ako vam se cini da je tesko izraditi ili da je tvdo vi slobodno dodajte jos malo ukja da bi dobili kremastu masu koja moze da ¨se maze na hleba ili na kolace,

Ja sam prvu smesu  koju sam pravila mutila rucnim mikserom a drugu sam promesala samo kasikom  i nisam videla nikakvu razliku .Znaci dovoljno je samo pomesati sve to i dobijete krem

Meni je ukus savrsen
Pripremljeni namaz staviti u jednu teglicu i moze da stoji u frizideru nedelju dana
Uzivajte !



Нема коментара:

Постави коментар