четвртак, 19. октобар 2017.

Przeni krompir



Ovo je krompir savrsenog ukusa ako pitate mene Prosle godine sam jela kod moje snaje Tanje i dobila recept ali ga nisam spremala do pre neki dan jer sam zaboravila na njega,
Ovo je definitivno nesto sto ce se stalno naci na mom meniju kad je krompir u pitanju






Potrebno vam je:
 krompira po zelji malo krupniji, zejtin za przenje i jedan dublji tiganj ako nemate moze i jedna serpa ali ne bas puno duboka zacin c/ vegeta  u zavisnosti sta imate u kuci i dobra volja .......

Krupnije krompire oljustite i isecete na polovine Operete i stavite na jednu kuhinjsku krpu / peskir ili na papir da se krompir prosusi Ja sam probala i sargarepu isto je odlicno...

Zatim naspete dosta ulja u jednom dubljem tiganju / serpi  koju koristite za przenje
Zacin C ili vegetu sipate na jedan tanjir( dosta zacina ) i te polovine krompira uvaljate u taj zacin i spustite u tiganj nekoliko komada u zavisnosti koliko moze da stane

Prziti ih sa svih strana da porumene po  2 do 3 minuta  Onda smanjite temperaturu na sporetu naspite jednu veliku casu vode ( pazite dok sipate  da se  ne izgorite)

Mozda bude i vise od jedne case Ustvari vazno je da krompir bude prekriven vodom
Treba voda da pokrije sav taj krompir
,Poklopite  poklopcem i ostavite na sporetu na mnogo manjoj temperaturi 30 do 40 minuta.da se krcka
Nekih 5 minuta pre kraja vremena sklonite poklopac pazeci da vam krompir ne izgori,

Ja sam przila u dva tiganja jer mi je trebalo vise krompira

Uz krompire ovog puta sam imala svinjske snicle u sosu sa tim i salatu


















Нема коментара:

Постави коментар