недеља, 11. јун 2017.

Zu zu pogaca







Recept je pronadjen na Coolinarci ali je prvobitno uzet sa Minjinog bloga
Naravno srdacno preporucujem jer je odlicna a nije je tesko napraviti nije zahtevna a jako je ukusna,
Ja sam impulsivno odlucila da je napravim za veceru  pa nisam  bas sve isekla pod konac da bude lepo za slikanje
,Ja volim da bude uredno i lepo ali nisam bas da sve bude pod konac pogotovu sto nisam ni pekar ni profesionalac u kuhinji Samo volim da jedem i da pravim i isprobavam nove stvari  i naravno ono sto mi se svidja preporucim i vama  i zato je tu
Desavalo se da sam pravila neke stvari kojima nisam bila zadovoljna Zato ja volim recepte koji imaju objasnjenje postupka i tacne mere
Za mene u receptu gde stoji uzmi malo ovo malo ono ili zamesi testo tako i tako bez preciznih mera taj recept i ne gledam i sa vremenom sam se naucila da svako nije rodjen da radi odokativno a ja sam jedna od njih
Ja isprobavam sama neke stvari i izmenim ali napisem tacno mere kad vama pisem ,Samo se nadam da je i vama uspelo to sto ste pravili po mom receptu uzetim ovde sa bloga ,Ali kazem ja nisu to moji recepti koje sam ja izmislila  Neki su sa imnterneta neki iz moje sveske neki od prijateljica ali su svi uradjeni u mojoj kuhinji isprobani i skupljeni na jednom mestu,
Gnjavim po obicaju
Evo recepta i slicica..
Pozdrav

'

Potrebno je  za testo


150 ml jogurta
150 ml vode
40 gr kvasca
1 kasicica secera
3 kasicice soli
2 jajaeta
0ko 650 gr brasna
50 ml ulja

Jos trba  za prelivanje / premazivanje

 180 gr margaria
3 cena belog luka
susam ako volite


I jedno jaje za premazivanje odozgo


Zagrejati vodu i jogurt da bude mlako zatim stavite kvasac,
 kasicicu secera.  i kasiku brasna.Ostavite da kvasac nadodje.
U vanglici u kojoj cete mesiti pripremite 2 jaja ulje i soli pa u to dodajte nadosli kvasac pomesati brasnom  i zamesite testo. Nadoslo testo ostavite da nadolazi 30 do 45 minuta Ja moje uvek mesim masinom retko rucno.


Premazivanje margarinom ide ovako

Margarin treba da bude sobne temperature a moze malo da se zagreje da bi mogao da se maze
Ono sto ostane margarina za prelivanje odozgo onda u njega stavite taj ispasirani beli luk za odozgi i susam..


Nadoslo testo premesite i podelite na 4 jednaka dela

Na pobrasnjenoj radnoj povrsini razvucite prvu loptu koju ste odvojili i razvucite u pravougaonik

.Premazite tim margarinom kojim treba da premazete 3 kore ali ne zadnju pa ce vam ostatak margarina trebati jos za prelivanje odozgo,

Znaci tih 180 gr margarina bi trbalo da imate za 3 mazanja i za odozgo nekoliko kasika

Premazite taj prvi pravougaonik sa malo margarina sobne temperature pomesan belim lukom ako volite
.Oda pored te razvucete jos jednu koru koju cete staviti preko prve Onda cete to opet namazati istim sastojcima pa zatim razvuci trecu koru staviti preko druge Ponoviti mazanje.

Zadnju koru samo razvucite u istoj velicini i stavite preko trece kore Ne premazujte odozgo.

Sad spremite jednu formu ili tepsiju ( ja sam je sad pravila okruglu) velicine 26do 28 cm  otprilike  .
 Pogaca nebi smela da bude ni previse tanka jer onda bude suva ali i ne bi trebalo da ima vise nego 3 do 4 sloja kockica jednih preko drugih Jer ako bude debela onda je puno testa unutra.




Testo isecite nozem na trake a zatim opet dok ne dobijete  kocke velicine 5 x 5


Preostali margarin otopite stavite u njega beli luk
Polovinu kockica slozite u pripremljenipleh / tepsiju za pecenje Ja moju obavezno oblozim pek papirom.
Zatim kad ste slozili prelijte sa nekoliko kasika tog preostalog margarina Stavite / slozite i ostale kockice , margarin odozgo  i meni je ostalo malo i za treci red isto tako.

Prelila ostatkom margarina. Premazati jajetom i staviti susama odozgo.

Jedino sam zaboravila da premazem jer sam imala iznenadne goste i bilo je vreme za pecenje pa sam je tako samo ubacila u rernu jer sam zaboravila

.Da je premazana jajetom ili samo zumancetom bila bi mnogo sjajnija....




Rernu zagrejati na 200 stepeni A testo ce u medjuvremenu da nadodje
To nije duze nego 20 minuta kod mene bilo
 U prvobitnom receptu ne stoji koliko dugo se ceka .
Peci pogacu 15 minuta  obicno a zatim je prekrijte papirom za pecenje  i pecite jos 10  do 15 minuta i pazite da vam puno ne pregore kockice.

Ostavite da se malo prohladi pre serviranja.

Pogaca je odlicna i to je nesto sto cu praviti cesce sigurno...













Нема коментара:

Постави коментар