недеља, 18. јун 2017.

Punjeni / pikantni hleba




Pre neki dan sam pronasla recept za ovaj ukusni hleba i odmah ga napravila dva puta  i to u roku od nekoliko dana sa razlicitim punjenjima.
Testo sam pravila po originalnom receptu  koji sam uzela sa jednog bloga koji je dobar i koji pratim Punjenja  sam oba puta napravila razlicita od toga sto sam imala u kuci a odgovara za punjenje.

Potrebno je za jednu veknicu;

oko 500 grama btrasna
25 grama svezeg kvasca
soli po potrebi
1 kasicicu secera
3 kasike ulja
oko 3½ decilitara vode


Jos je potrebno;
Ako zelite ukus pice / pizza onda uzmite oregano , kackavalj seckan na male kockice neku vrstu salame koja ide uz to . Mozete uzeti samo  persun ,beli luk i susene paradajze ili sve to i samo sitni parcici kobasice.Ja sam probala i jedno i drugo.






Razmutite kvasac u pola soljice tople vode Dodajte kasicicu secera i kasicicu brasna i ostaviti da kvasac proradi nekih 10 minuta.
U jednoj ciniji stavite ostatak brasna soli i pripremljeni nadosli kvasac dodajte ulje i ostalu vodu i zamesite srednje meko testo.
Oblikujte loptu i premazite sa malo ulja i ostavite da odmori nekih 20 do 25 minuta
Ja sam opet mesila u masini  Vi mozete rucno ako zelite







Dok testo narasta pripremite nadev kojim cete sjediniti testo
Sve sto ste odlucili da stavite isecite na sitne kockice na primer  , suseni paradajz. pancetu ili neku vrstu kulena ili prsute  susene kobasice  beli luk. sitno seckani i sitno seckani persun
Razvucite koru debljine 0,5 cm i pospite tom  svom pripremljenom mesavinom .Zavite u rolat i ostavite da odmara 10 minuta.
Posle desetak minuta opet razvite koru i dok je vi razvlacite svi ti sastojci ce se sjediniti i ujediniti u testo.i opet je zavite u rolat ali samo  ovog  puta je zavite da bi se sve to malo bolje rasporedilo.Uviteje kao veknu hleba i stavite u jednu vecu kesu ili plasticnu foliju i zatim u frizider nekih sat sat ipo da to polako raste i nadolazi









Ovim sam punila prvi put  Persun suseni paradajz ( koji je bio u maslinovom ulju ali sam ga dobro iscedila)i imala sam malo mladog crnog luka ....

Ovo punjenje je bilo od susenog paradajza, suvih nekih kobasica , oregana malo belog luka i malo persuna




Ovako se razvije   pospe cime ste odlucili i uvije u rolat i ostavi na radnoj povrsini a  odstoji 10 minuta


Onda jos jednom razvucete  testo i onda opet uvijete u rolat ali bez ikakvog punjenja


Stavite testo u kesu i u frizider najmanje sat vremena
Dole na slici se vidi kako izgleda testo kad se izvuce  iz kese  Malo se dotera i popravi samo

Pre nego da izvucete testo iz frizidera ukljucite rernu da se zagreje na 200 stepeni
Kada izvucete testo iz frizidera samo ga malo" poravite "i stavite na pek papir na jednom plehu
Nemorate ga mnogo dirati jer je on vec nadosao i formiran Ja sam ga samo zasekla nozem na nekoliko mesta pre pecenja.
Pre pecenja premazati sa malo ulja i vode i staviti u zagrejanu rernu
Peci na 200 stepeni 30 do 35 minuta,


Peceni hleb poprskati sa malo vode i ostaviti uvijen u kuhinjski peskir da se malo prohladi pre secenja.
Mom muzu se jako svideo jer ga je sutra dan jeo sa kuvanim jelom I to je nesto sto cu ponovo praviti.



Ovde dole imate istu varijantu mesenja samo sto sam ga jos jednom pre pecenja razvukla i po njemu izrendala kackavalj i urolala ga kao strudlu
Onda je izgledao kao strudla ali mi se vise svidela ona varijanta gore gde je bio malo kompaktniji.

Ovde vidite razliku ovog gore koji sam ponovo razvlacila pre pecenja i dobila strudlu i dole ovaj koji nisam dirala i razvlacila posle vadjenja iz frizidera.
I jedan i drugi su bili dobri na ukusu jedino su bili razliciti po izgledu.



Нема коментара:

Постави коментар