субота, 18. март 2017.

Tronedeljna salata u tegli



Ovo je salata koju skoro u svim kulturama pravimo i jedemo manje vise.
Ovo  je salata kója moze da stoji u tegli u frizideru  cak do tri nedelje
 Ideju sam dobila na jednom blogu koji prati dosta nas ovde  Blogerka dolazi sa Bliskog istoka i vrlo je popularna ovde injen blog je vrlo posecen i  pracen Recepti dolaze iz celog sveta  i odlicno za nas sto volimo da probamo nove recepte i nove ukuse.







Pravila sam je pre neki dan i verujte mi pre pravljenja sam bila skepticna i mislila da ce se taj kupus i ta sargarepa omeksati i da nece biti dobro na izgled  a i na ukus posle nekoliko dana stajanja a kamoli 3 nedelje...Medjutim sacekala sam nekoliko dana pre nego da napisem recept jer sam htela da proverim  i danas posle nekoliko dana salata ima i dobar izgled i isti dobar ukus kao prvog dana.
Verovatno moze da stoji 3 nedelje ako je ne pojedemo pre ali sumljam da ce izdrzati toliko jer je vec pola nestala
Moj muz pre serviranja samo stavi malo ulja od bundeve  preko ali to je zato sto volimo taj ukus a vi nemorate nista dodati.Naravno ako treba soli ili malo kiselije Ali po receptu je isto dobra bez ikakvog dodavanja...
U salatu idu skoro sve sto obicno vec imamo u kuci

Za otprilike 10 porcija salate vam je potrebno:

1 kg kupusa
800 grama sargarepe
1 glavica crvenog / lila luka
Kod nje na receptu stoji prazi luk Ali ga ja retko koristim zbog mog zeluca
2 crvene  paprikea mesnate ( sad ih vec ima u svim vecim prodavnicama dole isto)
1 zelena paprika ( ja licno nevolim taj gorkasti ukus zelene paprike pa sam upotrebila dve crvene)
To sve izrendate i stavite u jednu veliku ciniju dok ne napravite preliv za to;















Preliv za salatu / dresing



2 decilitara jabukovog sirceta
½ dec secera  ali licno mislim po mom ukusu da je previse  pa ako se ne usudite da stavite toliko secera da vam ne preovlada secer vi mozete staviti jednu punu kasiku  secera.Bice sigurno dovoljno.
½ dec ulja
½ dec maslinovog ulja
1½ kasika soli
malo mlevenog bibera

Narendajte kupus i sargarepu isecite luk i papriku na jako tanke reznjeve .Stavite  svo povrce u jednu vecu ciniju u kojoj ce biti mesta da mozete salatu da promesate.

Stavite sve sastojke za preliv u jednu serpicu i prokuvajte mesajuci kasikom da se secer otopi. Vruci preliv saspite preko salate i promesajte dobro da se sve izjednaci Proverite dali treba jos soli ili eventualno jos koja kap sirceta koju mozete staviti naknadno.
Zatvorite teglu i ostavite u frizider
Vec posle nekoliko sati salatu mozete jesti a salata moze da stoji nepromenjenog izgleda i ukusa kazu 3 nedelje. Ali verujte mi nece vam uzeti toliko vremena




Нема коментара:

Постави коментар