субота, 26. новембар 2016.

Dekoracije salvetama

Evo malo ideja sta mozete napraviti od kombinacija raznih salveta
Priblizavaju se praznici i ja sam vec odlucila kako cu imati sta za moj rodjendan za slavu za bozic i za sve bozicne i novogodisnje praznike .i vec sam neke od tih salveta napravila I to bez da kupujem nove salvete sve te salvete sam vec imala u kuci ( posto non stop ih kupujem) i samo sam ih izkombinovala i uklopila boje naravno kako meni odgovara i evo delim moju radost sa vanma.

Cele jedne veceri sam provela igrajuci se sa ovim ali mi je bilo zadovoljstvo jeste da su me ledja bolela ali rezultat mi se svidjao pa cu ga podeliti sa vama mozda i vama dam neku ideju a ja bi volela da neko ko prati moj blog ako ima neku ideju za kolace za salvete rado imam gosta na blogu .Ako posaljete vase slike sa rado stavicemo sa vasim imenom i slikama Ako ima zainteresovanih bas bi bilo lepo.Vidim da imam nekoliko hiljada pregleda nedeljno caj po 400 dnevno ali vrlo malo se njih javlja da ostavi komentar Nema veze dali je neka ispravka ideja pohvala sve bi mi bilo drago da imam komunikaciju sa vama koji ste tu uz mene .'
Znam ja sam isto teska da ostavim komentar pa vas razunmem




































Нема коментара:

Постави коментар