уторак, 2. фебруар 2016.

Tiropita ( Grcka pita sa najmanje 2 vrste sira)



Ovo je neka vrsta Grcke pite sa sirom Ima raznih recepata pod tim imenom ali sam ja isprobala ovaj i jako mi se svideo zato cu ga podeliti sa vama,Pita je odlicna jer se brzo pravi i pogodna je i za dorucak  a i za veceru ,U ovaj recept koji sam ja pravila idu dve vrste sira  ali sam ja upotrebila 3 vrste edamer, hergord i feta sir.To sam imla kod kuce.


Potrebno je ;
5 jaja
200 grama brasna
400 grama feta sira
200 grama edamera ili nekog drugog tvrdog sira tipa kackavalja
2,5 dec pavlake
1 kasicica praska za pecivo
1 deci ula
soli ako zelite ali mislim da je dovoljno slano.

U posudu umutite viljuskom jaja  Dodajte izmrvljenu fetu i i izrendani kackavalj izrendan na krupno rende
pa dodajte pavlaku , ulje i na kraju brasno i prasak za pecivo. Dobro promesajte da izjednacite sve sastojke
Pouljite jednu formu / pleh ili tepsiju velicine 22 cm .Izliti smesu u to i i peci 45 minuta na 180 stepeni. Pecena pita treba da bude otprilike visoka nekih dva prsta.

Vrlo ukusno i jednostavno.












Нема коментара:

Постави коментар