субота, 3. август 2019.

Torta od lubenice


 Ideja kako iskoristiti lubenicu i napraviti tortu od nje
Ideju sa pronasla na jednom insta kontu jedne svedske blogerke koju pratim
Slike nisu bas najbolje jer smo bili u skripcu sa vremenom i radila nekoliko stvari odjednom
Sledeci put kad je budem pravila potrudicu se malo vise a sada imate novu ideju dok ima lubenica i drugog voca da isprobate sami


Mozete je ukrasiti cime hocete cak i jestivim cvecem Ja sam  bila u skripcu sa vremenu tog dana kad sam je pravila ( jer sam spremala i rucak imali smo goste ) nisam uspela ovde u prodavnici da pronadjem jagode i nije bilo bas kako sam planirala ali nije ispalo lose Bice bolje sledeci put sigurno
Moj muz je pomogao pri secenju pa sam ja na brzinu uktasila sa tim sto sam imala u frizideru
A ideja je bila mog moza jer je on imao rodjendan i odlucio je kakvu tortu ce imati toga dana
Da kapirate da se  voce / decoracija  "bocka " ucvrscuje cackalicama koje sam podelila na polovine ( i pazljivo sa cackalicama)

Sve ostalo masti na volju u zavisnosti sta imate od voca za decoraciju  .
















Ovo dole je moj zet pravio camcice od kriskica lubenice
Isto odlicna ideja






Нема коментара:

Постави коментар