недеља, 4. март 2018.

Projice sa ajvarom




Evo nesto sto toplo preporucujem
Dok su vruce tope se u ustima
Za sve ljubitelje ajvara
 A ja sam jedna od njih
Mesila sam hleba sa ajvarom ,kiflice ,przim ajvar sa jajima jedem ga na hleba  i na sve moguce nacine jer ga stvarno volim
Tako sam pronasla i ovaj recept i odmah napravila Recept je sabloga  Minjina kuhinjica   i naravno da je odlican kao i sve njeno Jedino je postupak ili redosled bio malo drugaciji u pravljenju Ja sam se odlucila da belanca umucena stavim na kraju kad sam sve pomesala ostalo A to sam uradila zato sto recept nisam ispratila do kraja nego sam tek kasnije procitala ali je ispalo dobro ,Ja cu vam preneti recept kako sam ja napravila
Hvala Minji jos jednom za sve divne recepte koje nesebicno deli sa nama










120 grama kukuruznog brasna
120 grama belog
1 prasak za pecivo
3 jajeta
100ml ulja
1 casa kisele pavlake  180 g( koristila sam jogurt posto sam to imala kod kuce)
4 kasika ajvara
150 grama sira feta
1 kasicica susama za posipanje ako zelite
1 kasicica soli






Sjediniti oba brasna sa praskom za pecivo
podelite zumanca i belanca u dve razlicite cinije vece za mucenje
u zumanca sipajte ulje i izmutite malo
belanca umutite penasto posebno
u ta zumanca i ulje sam onda stavila pavlaku  Mutila jos malo a ond dodala brasna sa pecivom
Kada se masa ujednacila onda sam stavila u to ta umucena belanca i mutila rucno okretala varjacom da sjedinim i dodala ajvar.  Bilo je vazdusasto i lepo  Oda sam namazala formice silikonske i stavljala po kasiki ipo  dve u formu i stavila u vrucu rernu na 200 C nekih 20 -25 minuta
Sad duzina pecenja zavisi koliko su forme velike i pune i kakav vam je sporet Ja moje nisam prepekla i bile su socne i mekane  Ma fantasticne













I naravno moje neizbezno cvece  koje me ispunjava posto nisam neko ko voli da ide toliko negde a volim da budem kod kuce u krugu familije sa pogledom na lepo cvece
 Kaze  moj muz da sam ista moja baba majka po ocu
Ona nije isla nigde i nije se druzila ali je zato imala raj u dvoristu puno cveca koje je ona cuvala i od tudjih pogleda Dobro sad bas nisam puno povukla na babu druzim se koliko stizem i kad stizem  sem da volim cvece i nisam nesto bas iskusna sa sadjenjem ima mnogo boljih od mene i za razliku od babe ja kupujem , kupujem svake nedelje nesto novo od cveca
Pa evo ovo je trajalo nedelju dana ali je bilo lepo




Ovo je druga varijanta na slicnu temu plavu i ono je trajalo nekih deset dana ......

I kad svi imaju para i odu negde na odmor ja cu sedeti i gledati u cvece kaze moj muz ako ne prestanem ...neznam to je valjda zavisnost neznam ...kako izleciti to ...


Нема коментара:

Постави коментар