среда, 7. фебруар 2018.

Pogacice sa sirom



Ove male pogacice ili mali zalogajcici kako bi ih ja rado nazvala su odlicni kao dorucak ili vecera ali i kao zalogajcici uz neko meze za goste



Podsecaju dosta na zu zu i po ukusu i po izgledu ako se iseku na kockice A mozete ih vaditi i okruglom modlom  J a sam pravila i jednu i drugu varijantu.



























Potrebno je

250  grama sira ( nekog koji moze dobro da se mrvi ja sam koristila fetu od 40 %masnoce)

250  grama margarina sobne temperature

300  grama brasna ( koristim skoro uvek typ 400 )

malo soli ako vam sir nije dovoljno slan





I kasnije

 1 umuceni zumanac za premazivanje
 malo susama za odozgo ako zelite ( moze i ne mora) a mozete i krupnu so ako ne stavljate extra soli u testo


 Postupak

Omeksali margarin ( ne otopljeni skroz) i izmrvljeni sir stavite u jednu posudu za mesenje i viljuskom izmesajte to onako dobro i na kraju dodavati brasno  i radite viljuskom dok moze
Kad ne bude islo onda ga malo rucno izradite
Tako zamesenu  lopticu zavijte u plasticnu kesu i ostavite u frizider na najmanje nekoliko sati,
Moze i celu noc
Ja sam pravila 2 puta vec prvi put sam cekala nekih 4 sati sa testom a drugi put sam imala testo u frizideru celu noc.


Kada izvucete iz frizidera sacekajte nekih 10 do 15 minuta da se testo malo opusti
Na pobrasnenu radnu povrsinu stavite testo i razvucite ga oklagijom dok moze  verovatno ce vam trebati da pobrasnite malo testo i odozgo jer ce se mozda lepiti.


Zatim ga preklopite jedno preko drugog ( kao na slici gore ) sklopite kao paketic  Ostavite desetak minuta  da odmori tako
Ne treba premazivati samo ga sklopiti
Zatim ga razvuvi oklagijom na debljini 1,5 cm
Vaditi modlom ili seci nozem na tanke trake a zatim opet seci male kockice
 Dobila sam najmanje 30 tak malih pogacica velicine zu zu .











 Ukljucite i zagrejte rernu na 200 stepeni a zatim pogacice premazite umucenim zumancetom i stavite na svaku po malo susama

Peci na 200 stepeni nekih(  najduze 20 ) minuta


































D














Нема коментара:

Постави коментар