понедељак, 22. мај 2017.

Sarajlije / Puzici



Ovo sam sasvim slucajno pronasla  na Coolinarci  i  delovalo je kao  nesto sto bi mogla probati da napravim
Receno i  uradjeno. Doduse pravila sam po receptu od kilograma brasna ali licno mislim da je previse a pogotovu sto je nas troje u kuci  Od kilograma brasna bude oko 23 do 25 hlebica koje nemamo sanse nas troje  da pojedemo za jedan dan.

Testo je odlicno jedno od boljih koje sam radila jer ja obozavam testa i znam odmah po razvlacenju sta cu praviti ponovo a sta ne,
Danas je bio lep dan pa smo rostiljali i onda sam danas ponovo napravila ove zamotuljke / sarajlije ali pola mere .
Neznam zasto se tako zovu ali sam pronasla samo par recepta pod ovim imenom. Ni jedam nije isti Ima nekih slatkih tipa baklava koje zovu tako,ima puzicia urolovanih i punjeni sirom i ove sto sam ja pravila gde se sir stavlja odozgo Moze sir i spanac ako volite

.Gospodja koja je napisala recept nema mnogo slika vec  objasnjenje kako se pravi pa sam ja malo improvizovala i napravila onako kako sam ja mislila da treba
Danas sam dobila 15puzica














 Potrebni materijal za otprilike 25 puzica
Ako hocete manje onda smanjite sastojke na pola.

1 kg brasna
500 ml mleka
2 jaja
4 kasikice soli
4 kasike ulja
1 kvasac
2 kasike secera

Za prelivanje 100 grama margarina
½ soljice od kafe  ulja

Za punjenje
 Sir





Zamesite testo od kvasca.  mleka . soli , secera. jaja .brasna  i ulja
Zameseno testo ostavite da odstoji 10 minuta.

Posto nije bilo objasnjenja ja sam zamesila standard razmutila kvasac sa mlakim mlekom i secerom i ostavila 2 -3 minuta i onda to sasula u pripremljeno brasni i ostatak sastojaka i zamesila masinom za mesenje Mesila nekoliko minuta a zatim ga stavila na radnu povrsinu i doradila malo rukom Ostavila 10 minuta da odmara,
Kada je testo odmorilo onda sam ga podelila / isekla nozem na iste delove ( otprilike ) i dobila loptice,


U receptu stoji da treba rukom da se malo testo razvuce  i da se urola da se dobiju puzici  Medjutim ja sam to uradila pomocu oklagije  ga rastanjila i onda uvila u puzice.




Puzice slagala u podmazan pleh  .U sredinu napravila udubljenje i stavila sir .medjutim to je prvi put bilo malo sira Ovog puta sam se odlucila da pomocu jedne kuhinjske alatke( ono sto vadi sredinu iz jabuke i semenke iz paprike) napravila malo vece udubljenje  i onda u njega spustila malo vise sira jer je ukusnije tako.
Kada sam ih sve napunila onda sam ih prekrila kuhinjskim peskirom i ostavilada odstoje 1 sat i 30 minuta ali ne na mnogo toplom mestu
 Znaci ne pored vruce rerne ili toplog sporeta.




Zagrejati rernu na 200 stepeni.
Otopite 100 grama margarina i stavite 4 kasika ulja u to .Prvi put sam samo sa tim prelila puzice pre pecenja ali sam zato drugi put u to dodala malo zatar zacin i sa time zajedno premazala ili posipala tim puterom Bogami skoro da su plivale u tome pre pecenja
Za kilazu nas sto volimo testo odlicno.Ali je zato testo jako mekano i ukusno posebno ako se stavi malo nekog slanijeg zacina Zatar je odlican  dodatak pogacama i hlebovima.

 Ovo je sa zatarom


 A ovo je samo sa puterom i uljem


 Peci nekih 20 minuta na 200 stepeni.U receptu stoji dok ne porumenie a  meni je to bilo otprilike toliko i nije stajalo na kojoj temperaturi.
Mogu vam reci da se tope u ustima i da su odlicne.
Mozda moje i nisu bile naizgled  savrsene ali to je dokaz da nisam ni perfekcionista niti profesionalac ni u kuvanju i mesenju a ni u slikanju Ali volim da mesim i da podelim sa vama
Jorgovani su tek sada procvetali kod nas i naravno ne traju dugo kad su u vazni ali sam sve jedno morala da ih uberem pa makar da ih imam i dan dva...A sad odoh da spavam puno je sati...
Pozdrav







Нема коментара:

Постави коментар