среда, 10. мај 2017.

Kolac od rendanih jabuka sa grizom

Ovaj kolac sam davno jela kod moje komsinice jedne zene u godinama  koja se druzila sa mojom svekrvom i pomislila kako starije zene prave  vrlo cudne i jednostavne kolace Verovatno kolace iz njihove mladosti  pri tom vrlo jeftine i prakticne Napominjem bila sam mlada ...a evo mene sada sa jednim takvim kolacom  u mojoj kuhinji.
Moram da priznam nisam nesto bila bas odusevljena ali sam ga uvek sedeci sa njima na dvoristu  ispijajuci kaficu slatko pojela
Njen je bio sa mlevenim orasima a ja sam stavila kokos i seckane orahe u nedostatku dovoljno orahaha u kuci.



E sad  to je  kolac koga volis ili nevolis
Mom muzu se svideo jer   nije kremast a nije ni suv odlican uz kaficu i plus nije sladak puno
Ja i dalje imam neko nepoverenje u ukusu ali to je stvar ukusa.
Sledeci put cu ga napraviti skroz sa orasima i mlevenim i seckanim. Naravno bez cimeta ali cu probati sa orasima da iskombinujem malo morski orah da podseca na ukus mlevenog zita
 Naravno ako bude dobro napisacu i staviti nove slike ispod ovih ovde.
U svakom slucaju mije ni skup za pravlemje pa ga vredi isprobati i onda cete znati dali ga volite ili ne

Za patispanj je potrebno:


2 jaja
100 grama kokosa
200 grama psenicnog griza
300 grama rendanih jabuka
300  grama secera
3 kasike brasna
250 ml  mleka
 1 kesica prasa za pecivo
Malo cimeta kasicica dve radi ukusa ako volite ukus cimeta.
oko 50 grama seckanih oraha

Glazura


200 grama cokolade
 50grama  margarina
3 do 4 kasika slatke pavlake





Nista specijalno ne treba raditi na ovome kolacu
Izrendajte jabuke
Iseckajte orahe 
Griz , brasno , prasak za pecivoi kokos  pomesajte zajedno i stavite malo cimeta u to
Secer i jaja umutiti penasto i u to dodati mleka pa onda suve sastojke I na kraju dodate jabuke i seckane orahe.
Pleh  velicine 28 x 20 ili  manju tepsiju podmazati margarinom i posuti brasnom
 Ja sam naravno kao uvek stavila pek papir
.Ali napomena ako koristite pek papir kao ja onda ispeceni kolac i prohladjeni onda uklonite papir pre nego da stavite glazuru
Peci na 200 stepeni 25 do 30 minuta






Prohladjeni kolac prelijte glazurom po vasoj zelji .Mozete samo otopiti cokoladu sa nekoliko kasika ulja i mleka A mozete je napraviti sa puterom i cokoladom ili vec kako vam odgovara Svi mi imamo neku svoju naviku
Ja obicno pravim glazuru sa slatkom pavlakom  Stavim pavlaku u serpici i polomljenu cokoladu na kockice i spustim  putera u to muteci kasikom dok ne postane glatko I sa tim prelijem kolac Zavisi koja cokolada se koristi i kvalitet cokolade nekad treba malo vise pavlake








Нема коментара:

Постави коментар