уторак, 24. мај 2016.

Detelina





Ideju za ove hlebice sam pronasla na netu ali sam samo uzela ideju pravljenja a inace je ovo  testo koje sam vec ranije mesila i od kog pravim puzice sa sirom i spanacem..
Ustvari ideja se rodila tako  sto sam zamesila  testo za puzice sa sirom a nisam  imala dovoljno sira kod kuce i onda dok je testo nadolazilo ja sam dobila ideju da samo napravim hlebice ...


Otprilike nekih 18 malih hlebica mi je izaslo od  ove kolicine sastojaka.Potrebno vam je:
40 grama kvasca
5 decilitara mlakog mleka
1 dec ulja
1 kockica ili pola kasicice secera
2 kasicice soli
otprilike 11do 13 dec brasna.Poceti uvek sa manje brasna pa dodavati da ne bi bilo mekano ili pretvrdo .Mesiti dugo ja mesim nekoliko minuta u asistentu ...
Vi mozete zamesiti neko testo o vasoj zelji i koje ste vec navikli da mesite i zadovoljni ste njime ..bitan je princip ustvari ovog puta formiranje hlebica.




 Otopite kvasac u mlako mleko i dodajte ulje i sa tim zamesite brasno .Mesite duze da se odvaja od ruku / asistenta i ostavite nekih 30 do 40 minuta da nadolazi.
Nadoslo gtesto ( ako zamesite ovu veliku kolicinu) onda podelite na iste delove ja sam dobila 54 malenih loptica ( svaku lopticu kad isecete noxem premesite malo ) i  po 3 loptice spustate u vec pouljenie forme za mafine.( kao na slici ) i ostavite da narastu nekih 30 do 40 minuta.


 Ovako izgledaju kad narastu i peci ih u vec zagrejanu rernu 220 stepeni 12 do 15 minuta.Pre pecenja deteline premazati umucenim jajetom i posuti susamom ako volite.

Ako nemate dovoljno formi za mafine onda ispecete prvu turu a te sto su ostali da cekaju sledecu turu obavezno poklrite plasticnom folijom deteline dok cekaju pecenje i rastu.

Moje forme za mafine  ili projice su bile normalne velicine i bude ih oko 18 ako pravite u vecim formama onda ce biti manje.(postoje i vece forme za americke mafine )

 Pecene deteline mozete premazati posle pecenja otopljenim maslacem.




Нема коментара:

Постави коментар