петак, 9. октобар 2015.

Francuska pletenica



Davno nisam jela ovako dobar hleba kao ovaj.Tako jednostavno a ukusno .Poenta svega izgleda da jeste ta da ga treba sto duze mesiti ( ja sam mesila u asistentu). Posto od ove kolicine bude 2 hleba  ja sam malo experimentisala kad sam podelila testo na pola u jedno stavila saku krupno seckanih oraha...moze  ali ne mora.
Inace recept je uzet iz Sveskih novina i glasi ovako:
2 vekne
40 grama kvasca
50 grama otopljenog margarina
5 decilitara mleka
2 kasike meda
14 do 15 decilitara brasna
1 ½ kasicice soli
1 jaje za premazivanje
 mak za posipanje odozgo









Otopi margarin  i u to dodaj mleko  ali nesme da bude prevruce..
Izmrvi kvasac u jednu vecu  ciniju  ( u kojoj cete zamesiti to) i dodati u to med i soli i malo od tog mlakog mleka  i sa tim razmutite / otopite kvasac
Dodajte svo mleko i dodajte po malo brasna  meseci celo vreme i dodavajuci brasno. Izradite glatko ali ne previse tvrdo testo . Ja sam podelila na pola odmah i u jedan deo stavila saku oraha.... ostavite da odstoji 30 do 40 minuta.Izvucite testo na radnu povrsinu i ta dva testa podelite svako na 3 dela...Od ta dva testa dobicete 6 delova  od kojih  cete svaki da razvucete / rulate u duzine kao na slici



 Onda uzmete 3 dela od kojih ispletete pletenicu .
 Stavite na pleh obloxen pek papirom i ostavite da odstoji 40 minuta.
Premazite jajetom i pospite makom
Rernu zagrejati na 200 stepeni
Peci u donjem delu rerne na 200 stepeni nekih 25 minuta.Pokriti pri kraju alu folijom ako primetite da vam brzo dobija boju.
Otaviti da malo odmori pre secenja....




















Нема коментара:

Постави коментар