уторак, 3. мај 2022.

Mimoza salata ( u obliku torte)

 

 


 

 

 

Mimoza salatu obozavam  ali je ne pravim tako cesto i uvek se pitam zasto je pravim samo dva do tri puta godisnje

Nekako ruska salata je bila cesci gost na mom stolu  ranijih godina ali moj muz i nije  neki ljubitelj ruske salate pa sam   pocela sa drugim alternativama...a najcesce je to mimoza 

 A nije ljubitelj  ruske salate zato sto on obicno mi pomaze pri seckanju  krastavcica i smatra da je to jako pipav posao i da ukus salate nije vredan tog posla

 

I onda mimoza salata je resenje posto je svi u familiji volimo sem sina.... on ne jede nista gde ima kuvanih jaja

A kod mimoze obicno rendamo sve to i ide brze 

 Ranije  nisam imala  neki odredjeni recept za mimozu nego onako odokativno redjala u prozirnu staklenu ciniju  red kuvanog krompira , red majioneze red sunke  , red sira pa tako redom


Medjutim trazeci neki interesantni novi recept za nesto novo na Uskrsnjem stolu naletim na nesto interesantno Mimoza napravljena kao torta

I naravno to je to,  posto volim neobicne stvari i plus dosta podseca na svedsku sendvic tortu izgledom odlucim se za mimoza salatu umesto ruske..... 

To sto podseca izgledomna sendvic tortu su otprilike isti sastojci i redjanje 

Skoro pa sve je isto samo bez hleba ali zato je tu rendani kuvani krompir 


Ovaj recept sam nasla na Marinas Taste i pravila po njemu u merama da bi bila dovoljno socna a ujedno da bi mogla da se sece 

 

 


 

 




Recept


3 veca ili 4 manja krompira ( skuvana u ljusci)

300 grama neke rendane sunke koju volite ( ja sam koristila poli )

300 grama kackavalja/ gaude ili tog koji volite i koristite 

4 kuvana jaja

4 decilitara kisele pavlake 

200 grama majoneza 

soli , bibera 



Priprema;


Jaja skuvajte  oljustite i ohladite

krompir u ljusci skuvajte , ohladite i oljustite

Polovinu od kackavalja narendajte krupnije a drugu polovinu sitnije

Narendajte krompir ...


Jaja   ne rendajte unapred nego kad dodje njihov red direktno rendate

Uzmete jedan veci plitki tanjir   i na njega stavite obruc za torte dimenzije 18 cm a moze i 16 cm

 Ako vam obruc nije dovoljno visok kao moj ja sam izrezala od papira za pecenje dodatnu visinu ( koja mi nije u principu trebala) i napravila vislji obruc unutar prvobitnog obruca ( slika dole) i krenula sa slaganjem


Prvo se na dnu kalupa stavi polovina kolicine rendanog krompira ( ja sam ga lagano kasikom pritisla u formu da se izjednaci , posoliti i premazati 1 decilitrom kisele pavlake

Druci red stavljate polovinu rendane sunke pa premazati sa 100 grama majoneze celom povrsinom'

Zartim dolazi polovina krupno narendanog sira ( kackavalja ) pa preko toga izrendajte dva cela jaja ( zajedno zumanac i belanac) pa preko toga decilitar pavlake



Ta dva jaja sto su ostala sada ih podelite na belanca i zumanca posebo ( nemojte rendati sada nego direktno) 

Ponovite slaganje

Ostatak krompira  , posoliti i premazati 1dec kisele pavlake

preostala rendana sunka na redu pa premazite majonezom

pospite drugom polovinom krupno rendanog sira i sada ta dva belanca izrendajte preko rendanog siraa preko toga 1 dec  kisela pavlaka

Slaganje zavrsavamo sitno rendanim sirom a sa ostatala dva zumanca izrendamo kao dekoraciju  da bi podsecalo na mimozu

Ustvari taj rendani zumanac od gore asocira na cvet mimoze

Mozete naknadno ukrasiti sa grancicama mirodjije ( moze i ne mora)ili vec ako imate neku drugu ideju

I to bi bilo to

Nemam puno slika jer nisam bas sve slikala nisam razmislajla da cu pisati recept na blogu

Odlicno kao hladno predjelo na slavljima 

Ja sam moju salatu napravila vece pre i drzala u frizideru da bi se sve steglo i moglo da sece 

 

 



Vi je mozete napraviti i u ciniji ako zelite sastojci su  isti ovo je samo mozda malo interesantnije i nekom lepse na izgled 

Prijatno!


 

 

 

 

 



















Нема коментара:

Постави коментар