четвртак, 27. август 2020.

Karamelizovane jabuke



Ove karamelizovane jabuke su  nesto stvarno jako dobro i posebno
 Mogu da se koriste  za filovanje palacinki pomesano sa sladoledom  Mogu  se jesti / koristiti  preko raznih kiselkastijih deserata u casi kao sto su razni fromazi a moze cak i puding od vanilaae sa karamelizovanim jabukama preko

Ja sam pravila  za probu za goste kad je moj muz imao rodjendan  ( jos prosle godine) i servirala sa palacinkama koje sam punila prvo kremom od vanile i jagode i onda pri serviranju smo jeli sa tim

Svi su mislili da su dunje jer ustvari je imalo ukus dunje

Posto  sam bila u skripcu sa vremenom nisam stigla sve da uslikam pa obecavam uskoro ce biti boljih slika
   

Potrebno je 
 
6 kasika secera( 5 do 6 kasika)

25 grama vode `( plus jos tri kasike za kasnije)

250 grama kiselih  jabuka  sitno naseckanih  na kocke Moze jedna veca ili dve manje u svakom slucaju otprilike oko 230 do 250 grama


Meni je to izgledalo malo kad sam napravila pa sam napravila jos dve ture ali sam sve posebno spremala Nisam se usudila da karamelizujem sve od jednom nego sam  radila tako 3 puta
Ali brzo ide

Stavite vodu i secer u tiganju da vri na jakoj vatri da pocne da kljuca a onda smanjite na srednju temperaturu
 Secer ce poceti da dobija zlatnu boju 
 
U to stavite sada jabuke i promesajte

Sad kada stavite jabuke secer ce se malo zgusnuti ali ostavite na laganoj temperaturi da krcka /  putra jos malo i tad dodajte jos 2 do 3 kasike vode i onda ce taj secer opet da se otopi i ostavite nekih 5 do 6 minuta da se jabuke omeksaju
 Ako treba po kap dva vode dok se jabuke omeksaju i dobiju zlatnu boju 
Moratesami da procenite gustocu ali treba da bude kao karamel  gusto

 Ako vam se cini da je previse gusto vi stavite jos malo vode ( samo po jednu kasiku ne vise dodavati) a i ne morate

Ostavite u neku  teglicu a sutra dan ce jabuke imati jos bolji ukus karamele

Ja sam moje drzala u tegli najmanje dve nedelje posle pravljenja

     






Kad stavite jabuke secer ce se zgrudvati / skupiti i onda dodajte kasiku dve vode ako mislite da treba


Pustite da se jabuke omeksaju i spoje sa secerom i dobiju lepu zuckasto / zlatnu boju



Pustila sam da se ohlade i onda zatvorila teglu i drzala je u  frizideru



Ovde su jabuke karamelizovane preko ananas krema ( kupljenog i umucenog samo) i serviranog u casi 

Kiselkasti annanas krem i te slatke jabuke  su prava kombinacija 



 Ovo su punjene palacinke kremom od vanilije sa jabukama unutra i preko





Pozdrav i od mene naravno iz  kuhinje ! Slika jos iz jula prosle godine kada je ovo servirano za goste  za rodjendan mog muza


Eto koliko ja kasnim sa objavama
Sledeca objava su palacinke punjene kremom i karamelizovanim jabukama posto to ima veze jedno sa drugim / bar kod mene

3 коментара:

  1. Ovo liči da je savršeno!!! Jako mi se sviđa.

    ОдговориИзбриши
  2. koliko šećera, sve rekoste a količinu šećera ne.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pozdrav
      Sad vidim da nisam upisala secer , evo ispravljam
      u brzini se svasta desava
      Hvala ti puno sto si mi skrenula paznju
      Pozdrav

      Избриши