четвртак, 20. јануар 2022.

Lepinja iz tiganja


Evo konacno da napisem recept za ove odlicne brzinske lepinje
Pravljene dosta davno ali moram priznati da sam se olenjila sto se bloga tice a imam tako puno novih stvari sto sam pravila zadnjih meseci i mogla bih da podelim recepte i slike sa vama
Kao sto rekoh nekako sam se olenjila i svaki dan kazem  sama sebi veceras cu sesti i napisati i onda uvek nesto
Zato evo konacno i ovde na blogu ovog recepta a inace sam ga napisala i poslala na instagramu vec davno


Recept

450 grama brasna
1 kesica praska za pecivo
2 kasicice soli
30 ml ulja
200 ml mlake vode
50 ml ulja
 Zamesiti testo sa 450 grama brasna ali ne sme da bude lepljivo Ako je potrebno mozete dodati jos 20 do 30 grama brasna Sve zavisi koje brasno koristite i koliko ce otici
U originalnom receptu stoji 480 grama ali mislim da je moglo malo manje brasna da bi se lepse rukom razvukle






Od svih sastojaka zamesite testo
Zameseno testo podelite na 4 do 5delova i napravite loptice
Pripremljene loptice razvucite malo rukom ( ja sam doduse moje malo oklagijom rzvukla) a moze i rukom
Pripremite tiganj / zagrejati sa vrlo malo ulja Ja sam pre svake lepinje stavljala po kasiku , dve ulja
prziti lepinje po par minuta sa jedne i druge starane ali ne na prejakoj vatri

Odlicnog ukusa i vrlo brzo se prave













Нема коментара:

Постави коментар