петак, 15. новембар 2019.

Slani mafini sa kobasicama i kuvanim jajima







Sasvim slucajno negde oko Uskrsa ugledam neku sliku mafina punjenih kuvanim jajima ali bez recepta Posto mi se jako svidilo morala sam da nastavim trazenje i pronasla na kraju ali tek posle par nedelja

 Pronasla na sajtu  Prakticne zene kod Natase Pavlovic
Obicno ako sam kod kuce posle podne odgledam emisiju ali cesto radim bas posle podne i ne stignem da ispratim sve I bas tu zanimljivu sam  propustila

Ja sam onaj tip dok gledam nesto po internetu i ugledam neku sliku necega ili nesto sto mi se svidja onda mi nije tesko u bilo koje doba dana ili veceri da to  napravim

Zalosno sto imam mnogo malo degustatora  u familiji jer ima nekih silnih alergija u familiji i vrlo tesko je napraviti a da mogu svi da jedu isti kolac

Sin koji obozava testa ima intoleranciju na laktozu i nesme da jede orahe , lesnike

Cerka je alergicna na gluten i to je sad zadnjih nedelja saznala

Unuka koja obozava slatkise ili sve sto je braon i cokoladno ali ne kremasto ima alergiju na orahe , lesnike ali u opasnom obliku cak reaguje i na tragove toga  Cak uvek ima injekciju u svom rancu  sa sobom bilo gde da ide

Zet nije mnogo za slatkise ali jede i sva sreca da moj muz nema problema sa kilazom on proba  sve i ne pije kafu bez nekog slatkisa

Ja pretezno volim slana testa i sve teze mi je naci zrtve ko ce da jede toliko koliko ja mogu / volim da mesim



Kremasti kolaci slabo prolaze kod nas skoro pa svi u familiji pojedemo po parce istog dana a vec

sutra dan samo moj muz uzme uz kafu i na kraju dosta bas takvih kolaca bacim Naravno ako nije da

imamo goste ili neko slavlje  Tako da sad mnogo redje pravim torte i kremaste kolace

Talija  unukica obozava kolace i svaki dan svrati kad se vraca iz skolice da pitadali imam nesto za nju i ako kazem da nema ona udje i hoce da proveri kakao nema  ,mada pokusavamo da jede kolace i slatkise samo vikendom














Ali da se vratimo sad na ovaj dobri recept ovih slanih mafina

Odlicno kao predjelo ili kad neko dodje na brzinu napraviti

 A zasto da ne i za malo jaci dorucak ujutru

A odlicno kad preostanu jaja posle Uskrsa









U receptu stoji da je testo za 9 mafina

Ja nisam uspela da izvucem toliko mada su moje forme bile bas velike Mozda zato

Mozete probati da napravite prvo 6 komada



Skuvati  6 jaja i oljustiti

Ukljuciti rernu na 200 stepeni da se zagreje

Testo za mafine

250 grama brasna
1 kasika  secera
½ kasicice  sode bikarbone
½ praska za pecivo
 1 kasicica soli
100 ml ulja
100 ml kisele pavlake
50 ml vode
250 gr sitno naseckane kobasice po  zelji Isprzene ako treba Ja sam koristila sudzuk
100 grama rendanog kackavalja
50 grama mladog luka ili praziluka ( ja sam bez luka pravila)

Kalup za mafine

















Priprema

Prvo skuvati i oljustiti jaja
Kao sto rekoh u receptu stoji 9 ali nisam sigurna da bi bilo smese za svih 9  ili sam ja stavljala previse

Spremite u jednoj ciniji suve sastojke  brasno i pecivo i soda bikarbonu soli i secera

Pripremite kobasice sitno iseckane mozete ih i proprziti zavisi koje koristite ja nisam przila jer sam koristila govedji sudzuk i on je dosta suv A mozda bi bilo jos ukusnije da se malo proprzi
Izrendajte sir


U drugu ciniju   stavite 2 jaja, i malo zicom rucno umutite sipajte ulje ,kiselu pavlaku i vodu pa jos malo zicom umutite  zatim to sipajte u ciniju sa suvim sastojcima i umutite / sjedinite lepo
U to staviti kobasicu i kackavalji izmesati i sjediniti sve

Sad kalup za mafine ako nije silikonski pouljite i stavljajte kasikom do pola kalupa smesu i u tu smesu stavite jaje pa opet kasiku smese preko ( mozda i vise ) U svakom slucaju treba to jaje pokriti da se ne vidi

Tako dok imate smesu

Peci na 200 stepeni 25 minuta








1 коментар: