субота, 15. јул 2017.

Puzici sa ajvarom i spanacem



Ajvar puzici u kombinaciji sa spanac puzicima izgleda jako lepo za oko ali  verujte i jako ukusno, Ranije sam ih pravila sa spanacem i sirom a sa ajvarom nisam do sad
Ideju sam dobila sa jednog svedskog bloga koji pratim samo sto je tamo bilo drugih zacina  umesto ovih sto sam ja koristila.

Gde bi mi Balkanci mogli bez ajvara, Pogotovu u mom kraju odakle ja dolazim
.


Potrebno je za 24 komada

Otprilike 10 decilitara brasna
3 decilitara mlakog mleka
50 grama otopljenog  putera
1 kasicice secera
2 kasicice soli
25 grama svezeg kvasca
1 jaje umuceno rucno


Filovanje sa  ajvarom

150 do 200 grama feta sira
2 kasike iseckanog persuna
 nekoliko kasika ajvara po vasoj zelji i ukusu



Filovanje sa sirom i spanacem

200 grama feta sira
300 grama spanaca skuvanog i ocedjenog,
E sad ako mislite da je kolicina sira  , ajvara i spanaca premala mozete staviti jos
Ja bas nisam  sigurna koliko sam stavila  i nisam merila ali otprilike pocnite sa tom kolicinom sira  .Pa ako treba vi dodajte


Postupak:


U mlako mleko stavite kasicicu secera i kvasac i promutite i ostavite 10 minuta.
Otopite puter i ostavite da se hladi
U jednu ciniju za mesenje stavite 8 do 9 dec brasna pa u to stavite taj nadosli kvasac otopljeni i ohladjeni puter jaje koje ste malo viljuskom izmutili i zamesite testo dodavajuci jos brasna ,Mesiti nekih 10 minuta  Ja mesim uvek u masini
Testo nesme da bude tvrdo ali nesme ni da se lepi previse,
Treba da bude glatko i lepo da bi se kasnije razvlacilo lagano bez nekog napora,
Pokrijte ciniju sa testom i ostavite da odstoji 1½ sat .
Pripremite filove u medjuvremenu.
Posle sat ipo  vremena izbacite nadoslo testo na pobrasnjenu radnu povrsinu i i podelite ga u dva jednaka dela.



Pripremanje  filova
Izmrvite sir i u njega dodajte prokuvani i ocedjeni spanac U principu kao za bilo koju pitu sa sirom i spanacem samo bez jaja.
U drugo punjenje isto tako izmrvite sir i dodajte persuna sitno naseckanog i dodajte direktno nekoliko kasika ajvara ili ako se odlucite mozete samo premazati ajvarom a odozgo staviti sir i persun Na vama je da odlucite,





Kada podelite testo na dve lopte razvucite obadva testa na radnoj povrsini jedno pored drugog ( ako imate mesta ako ne vi prvo jedno pa drugo testo razvucite) otprilike 40 sa 20

Kada ste razvukli testo otprilike velicine 40 sa 20  stavite nekoliko kasika ajvara direktno na testo i razvucite po celoj povrsini i odozgo stavite sir sa persunom.
Mozete pomesati nekoliko kasika ajvara sa sirom isto  i tako filovati ali ja nisam
 Moj ajvar je bio mleveni i nije bio domaci
A ako imate domaci i jos koji ima male komadice paprike  sigurno bi bilo bolje
 Ovo je ovog puta bilo za probu
Umotajte po duzini znaci u rolat
 Isecite na oko 12 komada da dobijete 12 malih rolatica,

Tako isto uradite i sa drugim testom i njega premazite sa mesavinom sirra i spanaca  Uvijte u rolat i isecite otprilike 12 parceta / rolata
Sada imate otprilike 24 puzica ...neki vise ili manje


Pripremite jedan pleh velicine 30 x 20 i stavite pek papir u njega
Sad  redjajte u pleh jedno do drugo ali ne previse gusto jednan puzic sa spanacem jedam sa sirom i tako dok ima puzicaa / rolatica.
Pokrijte kuhinjskom krpom i ostavite da nadodje 45 minuta.
.Ukljucite rernu na 200 stepeni.
Peci nadosle puzice  otprilike 30 do 35 minuta
.Pazeci da vam ne izgore ako treba posle 15 minuta smanjite rernu na 180  i zadnjih 15 minuta peci na manjoj  temperaturi.
Prijatno!















Нема коментара:

Постави коментар