понедељак, 6. април 2015.

Predlog za dekoraciju torti

Torte  su  vazan deo nasih proslava,   rodjendana , slava i slicnog i pored toga sto su ukusne vrlo je bitno i kakao izgledaju .
 Kako bi proslave vaznih dogadjaja ostale u secanju  cesto se odlucimo da napravimo poslasticu koju cemo pamtiti ne samo po njenom ukusu nego i po posebnom izgledu.
Ja  uvek imam dilemu kako dekorisati tortu a da ne bude svakidasnja.
Mnogo lakse se odlucim koja ce torta biti nego kako ce izgledati i uvek sam se divila zenama koje imaju mastu da dekorisu lepo svoje torte .
Nevolim  previse  boja i  razlicitih kremova odozgo  vise sam za striktnu  liniju ali sam i protiv  " samo" slaga  preko torti jer to je klasika  i najlakse ...Nekoliko  puta mi se desilo da sam bila zadovoljna sa onim sta sam napravila mada mnogo puta kad je dekoracija u pitanju ostajala sam bez ideja. Zato volim cesto da pogledam razlicite dekoracije " tudjih" torti i  zato i vama poklanjam neke od mojih za koje sam bila zadovoljna izgledom ...pogledajte mozda vam se svidi moja ideja....
Necu davati i opisivati recepte postupaka (jer u principu mozete napraviti koju tortu zelite po vasem izboru ) samo  cu vam pokazati kako sam ja uradila.....






 Ovo je za rodjendan mog muza pravljena...sa kit kat cokoladicama

 Ovo su male tortice sa kokosom , pistacima i kupinama...













 Ovo je torta sa ukusom kokosa sa cokoladnim keksom okolo , za moj rodjendan






 Ovo je torta duginih boja za Bozic...

 ovo je rodjendanska....pravljena kao rolat...


Ovo su neke  ideje mozda  za vas a ja nastavljam sa traganjem za nove ideje za moje sledece poduhvate ...ali nista komplikovano.....













t


Нема коментара:

Постави коментар