среда, 4. децембар 2019.

Posna oblanda sa plazma keksom



Evo jednog recepta oblandi a da nije sa orasima Posto ne  mogu da koristim orahe zbog alergije na orahe  u familiji onda mi je ovo savrseno
Ukus je odlican kremaste su i evo podelicu sa vama
Recept sam nasla na Coolinarci
A nemam mnogo slika nego samo slike gotovog proizvoda jer nisam se setila na vreme da slikam pa tako postupak i sve ostalo sa filovanjem cemo prominuti

Sastojci


6 deci vode
600 grama secera
300 grama  mlevenog keksa u mom slucaju mlevene posne plazme
150 grama posne cokolade
1  vece pakovanje oblandi
180 grama biljnog margarina










Priprema

Prokuvati secer i vodu par minuta ,kratko
Smanjiti vatru pa dodati mleveni keks i mesati dok se ne zgusne
Skloniti sa vatre pa u to dodati cokoladu izlomljenu na kockice i mesati dok se cokolada ne rastopi
Kada se cokolada otopila ubacite margarin i opet mesajte da se margarin otopi

Pripremite oblande i filujte  listove oblande
Da bi bili sigurni koliko vam fila teba vi odvojite podjednako na toliko delova koliko listova imate
Onda cete mozda malo vise imati predstavu koliko fila staviti na jedan list
Ja ih pravim vrlo retko pa nisam neki strucnjak da raspodelim koliko fila treba i uvek sam u dilemi da li ce biti suve ili previse mekane

Ukusne su i dovoljno mekane a brzo se prave i nije mi jasno zasto ih retko pravim





Secam se dok sam bila dete moja baka (mamina mama) ih je cesto pravila za slavu i mi unucici smo strpljivo cekali da nam da okrajke a bogami mnogo puta smo nagovorili najmladjeg brata u familiji da nam otvori kredenac sto je on strucno radio ionda bi pojeli skoro pa sve  Baba bi ostala u cudu gde su nestale kockice oblandi   ali posto je imala i druge kolace koje mi nismo toliko voleli nije se mnogo ljutila na nas

Нема коментара:

Постави коментар